Gå til innhold

Handla mat og div. for 4uker fremover, 2voksne +1barn.. billig!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sett meg dritalei på å bruke tusenvis på mat hver mnd, nesten ikke penger igjen til klær på denne tida eigang..

Så, da lønna dumpa inn var det rett avsted å handle mat,toalettartikler,middag,kjøtt og alt annet man får kjøpt på coop/rema..

2700!!! så da er det eneste vi trenger resten av de neste 4ukene, melk og litt frukt.. baker brød selv.

 

bare et tips,OM det er flere enn meg der ute som føler seg blakka etter marsmåneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler uke for uke.. Jeg drar i butikken på mandagene og handler til og med søndag..

Så bruker vel rundt 2000,- tilsammen :)

 

Er en genial løsning og man sparer MYE penger på det ja.. Enn å dra på butikken annenhver dag og bruke 400 kr hver gang. ( 3 dgr i uka * 400 = 1200,-) (1200,-* 4 = 4800,- i måneden på mat... )

 

Save my money :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt sett en handleliste, jeg! Jeg bruker alt for mange penger på småinnkjøp, og trenger tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler heller ikke at vi bruker så mye penger på mat. Handler mye på salg ser i reklamen som kommer på mandag og ser hva jeg skal kjøpe og planlegger middager ut av det, sa handler jeg gjerne noe til fryseren.

 

jeg synes ikke middagsmat og kosemat er det som er dyrt men det er den daglige melk, brød frukt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...