Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med dere?

er ikke så aktiv her inne lengre, men er innom å leser litt, fortsatt ikke gravid. så nå håper jeg virkelig det klaffer,.

TVIII TVIII :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.. Så synd å høre at det ikke har klaffet for deg enda:(

Her har jeg fortsatt ikke fått el eller tr siden 1. nov, men er på dag 7 på provera (for å fremkalle tr) og skal begynne på dobbel pergokur når tr kommer.

Håper jeg da får el og at vi kan begynne å prøve seriøst. Skulle så veldig gjerne vært gravid for lenge siden, men har vært veldig vanskelig når jeg ikke klarer å produsere egg selv.

Masse lykke til til deg. Håper du snart kan komme hit å fortelle en god nyhet.

Skrevet

Hvor lenge har du prøvd snuppo?

Jeg har prøvd siden oktober 2010, gravid i desember men mista i februar. Hadde el på søndag, så veldig spent nå.

Tror det er lurt å ikke være så innmari mye her inne...jeg slutta helt å være her da jeg mista, men kom sakte men sikkert tilbake igjen. Og nå den siste uka er jeg innom flere ganger om dagen..:P Jaja, vi får håpe det klaffer snart :) Lykke til! :)

Skrevet

prøvd siden september jeg.

håper det kan klaffe snart ja, vet jo det ikke er gjort på 123.....men for noen er det jo det og. ei venninne be gravid bare hu ikke brukte kondom 1 samleie....hehe, så kjenner jeg blir så sjalu..:S

håper det klaffer for alle her inne snart :-)

litt klaging fra meg og her :P

Skrevet

Hei hei:) Prøvd siden juli-10... foreløpig bare hatt3 laaaange sykluser.. Men nå prøver jeg en annen taktikk. Har startet å lese "The Secret", noen som har lest den? Helt fantastisk bok, så nå lener jeg meg tilbake, tenker positive tanker og vet at jeg snart blir gravid:) Ikke misforstå, tester fremdeles etter EL hver dag og kjenner etter tegn på EL.. MEN i stedet for å ha en slags panikk følelse for hver dag som går så tenker jeg med selvtillitt at dette går bra, og venter heller i spenning på det som skal komme:D Anbefaler denne boken på det sterkeste jenter:)

Skrevet

Takk for tipset 2 snart 3?

Har ikke så mye tid til å lese i jobbhverdagen, men det nærmer seg jo påske så da har jeg jo masse tid til å lese (midt innimellom aksje innlegg) Hvis prover og pergoen virker som den skal så har jeg el i påskeferien:)

Har syklusene dine blitt kortere nå eller er de like håpløse? Har du vært hos lege/gyn og sjekket? Jeg er kjempeglad for at jeg maste fordi jeg fikk som sagt beskjed om at jeg har store problemer med å få el av meg selv.

Så da fikk jeg provera og pergo for å se om det kan hjelpe til med å få el:)

Skrevet

Ja det skal litt til å rekke over alt i løpet av en dag:p

Når det gjelder syklusen min så er den fremdeles på tur. Den første var på 200 dager, og den andre var på 70 dager. Så jeg krysser fingrene for at den fortsetter å kutte seg ned...

Har ikke vært å sjekket hos lege enda. Har ringt to ganger og bestilt time, men begge ganger har jeg fått mensen en uke før. Men jeg har ingenting som tilsier at det er "noe i veien". Mistenker verken pcos, endeomitrose eller liknende. Heller ikke hormonprøvene jeg tok i høst var det noe i veien med. Så jeg tror bare det tar litt tid før kroppen stabiliserer seg:) Men man vet aldri, så hvis det ikke skjer noe innen 3 måneder så ringer jeg legen....

Så kjekt å høre at du har fått provera\ pergo... Nå blir det nok fart i sakene!:) Vet du om man må ha pcos for å få pergo?

Skrevet

Hellu :)

Vi prøver på første :D

Er i 2 pp, ikm på søndag, så er fryktelig spent.

Har ingen symptomer i det hele tatt :( men er jo ikka alle som får det da.

Gleder oss til å teste, å kommer nokk til å gjøre det på lørdag alt;)

Lykke til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...