<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er gravid i uke 24 og jobber for tiden KUN 50% (sykemeldt) pga bekkensmerter. Jeg skal ut i permisjon 2 Juli. Sjefen min beordrer meg til å ta 2 uker ferie nå i april - noe som er helt ok, men jeg kan ikke ha ferie uten lønn. Har derfor bedt om å få utbetalt mine feriepenger nå på april- lønna. kan hun nekte meg det? Hun sier at hun må ordne det med lønningskontoret..har mast på henne flere ganger, men hun finner unskyldninger for at det ikke har gått i orden. kan jeg kreve at jeg ikke kan ta ferie vist jeg ikke når feriepenger? En annen ting er om jeg kan si opp 2 mnd før permisjonen er ferdig og da gå oppsigelses-tiden i permisjonen? (har 2mnd oppsigelse) Søking om permisjon: Jeg skal tilbake i jobb i mars egentlig, men skal søke om å få permisjon uten lønn frem til aug (pga barnehageplass og sfo) Må jeg søke om dette nå? eller kan jeg vente til utpå nyåret med å søke? Ble mange spørsmål her, men håper noen har svar :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143083642-gravid-jobb-sykemeldt-ferie-oppsigelse-noen-som-har-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå