Gå til innhold

Noen andre her som skal føde på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Fikk svar på søknaden i dag og det ble JA ;-) Det tok fem dager bare fra legen sendte den :)

Jeg kjenner Ullevål godt fra før av, så føler det som en ekstra trygghet å skulle føde der. Er det noen andre her som også skal føde der?

Rart å skulle tenke på fødselen når man bare er 6 uker på vei... Det ble liksom så mye virkeligere nå som jeg fikk papirene :)

Fortsetter under...

Hei :) Jeg skal føde på Ullevål, veldig happy med det! Har termin 29. oktober.

Fikk ikke første time på Ullevål før 1. juni (da er jeg 18+5), så det er jo i seneste laget, menmen, skal på tidlig UL 11+4, så da går det greit :)

Håper jeg også! Fødte mitt første der, det var noen komplikasjoner så jeg ble videresendt fra det opprinelig sykehuset ditt. De er vant til å håndtere vanskelige fødsler, så denne gangen søker jeg direkte ditt, just in case... Også er nærmere hvor jeg bor :)

Har ikke søkt ennå, legen min vil ikke ha meg på kontroll ennå (er 7+5 i dag), mener er for tidlig ... Var der nå siden jeg trengte sykemelding pga ekstrem svangerskapskvalme og nei da... Kontroll gjør vi ikke før uke 10 eller 11. Heldig du som har alt i boks;)

Ja, jeg skal også føde på Ullevåll. 27. oktober er termin. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle velge mellom Riksen eller Ullevåll, men er nå fornøyd med å ha fått plass. Godt å høre positive erfaringer. Tror nok det skal gå helt fint.

Annonse

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Så hyggelig at det er flere her :-)

Jeg har bare positive erfaringer med Ullevål og må si at det er stort sett fantastiske mennesker som jobber der :-) Nå har jeg ikke født selv før, men alle mine venner, familie osv har født der og de har bare positive ting å si.

Jeg skal ikke på rutineultralyd før 27.juni så det føles som en evighet å vente, men så skal jeg faktisk på to andre UL'er før det da, så det hjelper i ventetiden :-D

Det vil nok hjelpe :) Selv skal jeg ikke ha noen ultralyd før den ordinære.

Men ang Ullevål, så har jeg født her før. Eller - på ABC da.

Og det er jo ikke uten grunn at jeg søker meg dit en gang til. Fantastisk sted å føde :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...