Gå til innhold

Når kommer tulla vår til verden? Ønsker mange svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 18.april og lurer på når tulla vår kommer til verden? Lurer også lengde/vekt samt fødselens varighet og om det vil gå bra med oss begge? (er en smule engstelig).

Dette er vårt 3.barn og slik har de 2 første fødslene vært:

1.barn - født 4 dager før termin, 3358 g og 50 cm, fødselens varighet 4 timer (fra aktiv fase/innleggelse på føden) - gutt

2.barn - født 6 dager før termin, 3134 g og 49 cm, fødselens varighet 5,5 timer (fra aktiv fase/innleggelse på føden), jente - stjernekikker

Håper på en enkel og lett fødsel lik min første, gruer meg en del til fødsel nå så hadde satt stor pris på om noen kan se om alt går bra.

Jeg født 20.12.88

Samboer født 12.10.83

På forhånd takk for alle svar :)

-Lillian-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synses det er dumt at enkelte hær inne som skal på DØD og LIV bli spådd om slike ting..... ta til takke med at du i det heletatt er GRAVID!

mange her inne som ikke får svar pga. av at ALLE skal vite kjønn,vekt og når den kommer!!

Tenk dere om.

Skrevet

får opp 11 april på deg :)

Skrevet

Hvorfor i helvete er du her inne dersom du synes det er så grusomt plagsomt at enkelte her inne ønsker å vite kjønn, hvordan fødsel kommer til å bli osv? Det å få barn er ingen menneskerett og det er ingen her inne som tramper på følelsene til fortvilte prøvere! Jeg har selv vært en prøver OG mistet et ufødt barn så hold dine meninger for deg selv eller post et EGET innlegg på bligravid eller anonymforumet hvor du kan lufte din frustrasjon!

Det er forøvrig opp til hver enkelt av de som spår her inne hvilke innlegg de ønsker å svare på i tilfelle du ikke har forstått dèt.

Tenk deg om selv før du slenger med den store kjeften din, annie 17:42

- HI -

Skrevet

Takk for svar, - mtp - :) Kommer med tilbakemelding når fødsel er overstått :)

Skrevet

oj her var det amper stemning :P men holder med deg hehe

ja vi liker tilbake meldinger og så må du ha masse lykke til :D

Skrevet

Hehe, hormoner i sving vet du mtp ;) Ikke alltid like lett å styre utbruddene sine da ;)

Tusen takk for lykkeønskning :)

- HI -

Skrevet

hehe vet nøyaktig hva du mener:p får ikke alt med meg i svingene her inne men er ferdig med hormonen men så har ammetåka tatt over :P Hehe

Skrevet

Ja, er det ikke det ene så er det det andre ;) Håper i allefall du har rett ang. tid for fødsel for sliter nå med div. plager som store mengder ødem osv :( Håper jenta vår kommer snart :)

- HI -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...