paris83 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg blir så frustrert over kroppen min....Jeg fikk mensen 2 mars, og fikk det jeg trodde var eggløsning rundt 16 mars...noe som i grunnen er ganske tidlig for meg ettersom jeg har en syklus på 32 dager...Men alle symptomene var der, vondt i magen, ryggen eggstokkene osv...Jeg droppet å teste denne pp, for jeg merket jeg ble litt for stresset, og sexen var ikke god. Men vi hadde sex de dagen jeg trodde jeg hadde eggløsning..Etter eggløsning har kroppen min vært veldig rar...Sist uke fikk jeg en ekstrem rar følelse i magen, akuratt som det ble dratt noe inni der...Og i tillegg har jeg smerter i korsryggen...Jeg har hatt dager der jeg er småkvalm, og jeg er så trøtt som det går ann å være...Alt dette er symptomer på PMS, så jeg tenker ikke så mye over det utenom at det kom tidligere enn forventet...Humøret er heldigvis på topp, og det er noe nytt for meg rundt denne tiden av mnd, hehe! Det som jeg stusser på nå, er rett og slett at jeg de siste 2-3 dagene har hatt en veldig våt utflod, litt slimete, men mest vannete...(sorry detaljer) Har lest litt på nettet, og de fleste sier at dette er tegn på eggløsning...Har jeg bommet helt på eggløsningen sist? Og betyr det at jeg mest sannsynlig kommer til å få mensen 2 uker forsinket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå