Gå til innhold

Vogn til lange barn? OTH 2010 er for kort i ryggen.

Anbefalte innlegg

Han er 2 år og sover fortsatt ca to timer på dagen.

Nå må han ligge med hodet litt på skrå for å få sove + at det er vanskelig å ta over skjermen når han sitter.

Så hvilke vogner er lange i ryggen?

Hadde virkelig håpet at OTH som i utgangspunktet er lang i ryggen og min DRØMMEVOGN, hadde holdt hele vognperioden, men den gang ei..

Fortsetter under...

Jenta her er 99cm lang og sover fortsatt i vogn - hun bare bøyer beina. Har en Quinny XL her hjemme og en reisetrille fra Simo i bhg. Kjenner ikke til OTH, men den kan kanskje ikke legges ned til å bli helt flat? Derfor du spør etter rygglengde?

Han er 96 cm.

Nei den er ikke helt flat, litt vanskelig å forklare, men ryggen er helt vannrett, men der hvor rumpa er, må rumpa være :) får ikke flytta den lenger ned i vogna. Beina går litt nedover til et fotbrett.

Ser veldig behagelig ut faktisk, så lenge den passer selvfølgelig..

Quinny og Simo altså.. da får vi titte.

Annonse

Kikka på finn, skjønner hva du mener med rumpeplasseringen ;) Til lange unger er det nok best med den gammeldagse typen vogn der liggeflaten er som en planke. En Quinny tipper jeg du kan få til en slikk og ingenting nå - den har gått helt av moten og fins i tusentalls...

Blander meg i tråden din HI, uten å ha noe annet enn nyskjerrighet å bidra med!

Er OTH det samme som Mountain Buggy?

Har Easywalker Sky også lang rygg? Mountain Buggy urban jungle og Easywalker Sky er de som ligner mest og som jeg vil TRO er de som er til likt bruk.

Vi leter etter vogn, tror vi kommer til å få en lang gutt siden far er 190cm og mor er 180cm, vil gjerne slippe unna med ett vognkjøp.

For oss er det viktig at den både kan brukes i byen og i terrenget, at den er god å trille og å sitte/ligge i, og at den er lun for barnet.

Oth er det samme som Mountain buggy, den heter vel egentlig begge deler.

Odder er nok den alle lengste ja, men det er jo kjempe vogner.. Går jo fortsatt masse tur, ut og inn av bilen + at den skal få plass i bilen, men hadde kanskje gått ann å hatt den bare i bhg, siden det er der han sover mest.

Du over her som er på utkikk etter god vogn til å trille og er lun - anbefaler virkelig OTH, helt fantastisk vogn på alle mulig måter. Hår både hundebur og vogn i bagasjen. Justerbart håndtak. God plass under.

Så må man kanskje ha en lang sovevogn i tillegg når dem blir 2 år..

Da skal jeg tråle finn litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...