Gå til innhold

Æsj...enda en pp i vasken :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er det ikke det ene, så er det det andre. Gubben er på reisejobb, og det ser ut til at det kunne passe fint med hjemmehelgen hans nå, og eggløsning.. Men det er bare helt til jeg fikk enda et herpesutbrudd, så nå blir det ikke no baby-laging uansett :( Sist han var hjemme hadde jeg mensen...gangen før det, var han utslitt i kropp og rygg.. Så..vi har hatt sex 3-4 ganger på halvannen måned.

Og han er så mye borte.. Er bare hjemme annenhver helg, og har vært på reis i snart to måneder. Heller fattig og sammen enn fra hverandre med penger, sier jeg bare. Så...kanskje om et par sykluser at det endelig kan passe. Gidder snart ikke mere prøving..sagt det lenge, men det skjer bare ting hele tiden.......2 år og 5 mndr snart.....nok nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.... Kjenner følelsen!! Spesielt når el kommer og mannen er BORTE på jobb. Men skal ikke klage. Vi treff el 3 av 4 ganger før vi ble gravide sist, men det endte i MA. Nå venter jeg på at kroppen kommer igjenge og om turnusen hans skal klaffe like bra til syklusen min som sist.

Men akkurat i prøveperioder er turnus jobbing ikke greit:(

Krysser fingrene for oss:)!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...