Gå til innhold

20 dagers syklus

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt en syklus på under 20 dager før , men de to siste menstruasjonene mine har vært på nøyaktig bare 20 dager :S, burde jeg ta kontakt med legen å spørre hva jeg skal gjøre? egget rekker vell neppe å feste seg en gang når jeg har så kort syklus.. :( er så lei nå vil bare bli gravid... men det skjer ingenting ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og hadde to sykluser på 18 dager før jul engang.... Etter det stabiliserte det seg og gikk tilbake til normalen:) Det er ikke så lenge siden jeg sluttet på p-pillene etter 8 år! Har du nettopp sluttet på pillene eller?

Jeg hadde avventet å sett det litt ann før jeg tok kontakt med legen... Men tror det er for kort tid til at et egg kan feste seg ja.. uten at jeg er ekspert! Var du regelmessig før dette da?

Skrevet

Har har vanligvis hatt syklus på 28 dager. Men de siste 3 mnd har det vært 20, 24 & den siste nå på 25. Har ingen snøring på hvorfor :)

Skrevet

jeg har også bestandig hatt syklus på ca 28 dager, men de to siste gangene har den bare vært på 20 dager. Jeg sluttet med p-pillene i juni 2010, så det burde ikke skyldes dem.. Jeg får vell bare vente å se om den blir lengre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...