Gå til innhold

Klarer ikke å spise sunt, kan det være farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Er 6 uker i dag og det eneste jeg har klart å få i meg den siste uken er loff (av og til med litt smør på). Ellers har jeg vel til sammen fått i meg et eple, en appelsin og en avokado på en uke :-/

Blir så kvalm hver gang jeg spiser, men når jeg spiser loff er det ikke så ille, det er det eneste jeg klarer å holde nede.

Jeg klarer å få i meg Gravitamin og omega3, men utenom det får jeg ikke i meg mye næring...

Er det farlig å spise slik jeg gjør for en periode? Spiren får vel det den trenger uansett, eller?

Jeg har alltid spist veldig sunt med masse grønnsaker, fisk osv...

Fortsetter under...

nei det er ikke farlig, har selv vært kvalm i 4 mnd hvor jeg ikke fikk i meg noe som helst omtrent...som regel bare tørre kjeks og vann.., men blir det for ille så må du jo snakke med legen din, babyen får jo det den trenger uansett men det er verre med mor som blir mer og mer slapp og trøtt...

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Tusen takk for svar :-) Er en litt hysterisk førstegangs merker jeg ;-P Ja, jeg skal til legen igjen neste uke så jeg skal ta det opp da. Men da får jeg bare akseptere at jeg ikke kan være supersunn akkurat nå... Er vel bedre å få i seg noe enn ingenting :)

hehe nei det er ikke så viktig å være supersunn...tror ikke jeg har tenkt noe særlig over hva jeg har spist med noen av mine barn, bare holdt meg unna det som kan være farlig..og jeg har da tre sunne friske barn som er syke kanskje 1 gang i året..., så det skal nok gå bra vettu.

Annonse

Jeg leste et sted at fosteret får i seg den næringen den trenge fra deg selv om du nesten ikke får i deg noen ting for den trenger mye mindre enn deg, hvertfall så tidlig :)

Jeg har det akkuratt som deg og ble derfor nervøs over at jeg ikke spiser nokk eller bra nokk :P

Legen sa at så lenge jeg tar folat og omega 3 skal alt gå fint :)

Termin 25.11?

For det har jeg åå :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...