Gå til innhold

er det ikke vanlig å ha med megler på overtakelsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

megleren vår kan ikke være med på overtakelsen vi skal ha med kjøper. megler har vist om dette siden januar. og enda kan ikke være med.

 

vi vil helst ha med megler, men får ikke utsatt dagen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg er dårlig av megleren. Hvis det er et meglerkontor kan du høre om de kan sende en stedfortreder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen mulighet for det,. jeg spurte. men alle var opptatte.

 

det har alt hvert litt tull med kjøper så jeg er nå kjempe usikker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke vanlig å ha med megler den dagen dere gir bort nøkklene.

Jeg har solgt 4 hus og megler har aldri vært tilstede. Selger har ofte med et skriv vi går igjennom, og hvor begge signerer. Her skal det stå om brannslukningsapperat er tilstede m.m.

 

Hva vil du egentlig at megler skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinkig... Da vi overtok huset her, var det flere ting å ta tak i (dårlig vasking + +). Selgeren tok lett på det, så hvis ikke megleren hadde vært her og, ja nettopp megla, hadde jeg nektet å ta over huset den dagen.

 

Du må få megleren til å forstå at å overlevere huset uten megler tilstede, er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en trygghet for oss som ikke kan noe om dette. og skal selge for første gang. + at vi har alt hatt en del tlf fra kjøper hvor det har hvert mye mas om det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke vanlig.

 

Dersom det oppstår problemer nekter jo den ene parten å underskrive, da involverer man megler. Det skjer jo sjelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp solgt og kjøpt ny bolig med to ulike meglerselskap. da jeg ga bort nøkler var bare jeg og kjøper tilstede, da jeg tok over var megler med. så det kommer an på selskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...