BareMeg73 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ønsker meg veldig en tips til et godt øretermometer. Har sett på sånne tester på nett, men de som er best i test er jo ikke i salg noen steder. Så hvis noen har et godt tips til meg blir jeg veldig glad :-) Blir også glad for et bra tips til babycall :-)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har et godt tips til et øretermometer du IKKE bør kjøpe : det fra barnas hus, som man både kan ta i øret, og på pannen. Det topper listen for den mest ubrukelige tingen jeg noen gang har kjøpt. Ellers har jeg ikke peiling på andre øretermometer
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har bare ett tips ang. øretermometer, og det er- kjøp heller et rompetermometer, de er mye sikrere og bedre! Apoteket har enkle, billige og gode digitale varianter, vi har ett fra Apotek 1 som har gått som ei klokke i 2,5 år nå=)
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Vi bruker ikke øretermometer, men denne: http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-914500.aspx Selv mener jeg den er bedre enn øretermometer. Den er nøyaktig og veldig praktisk siden man kan bruke den uten å vekke ungen. Har hørt de bruker den på sykehuset også. Verd å sjekke ut. Vi er storfornøyd med topcom babycall, den som er best i test hos tv2 hjelper deg. Supersensitiv og lang rekkevidde. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-babycall-2226209.html#top1
BareMeg73 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2011 Vet du hvor man får kjøpt topcom babycall?
MissVaiper Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg ville vært litt forsiktig med topcom babycall. Hos oss opplever vi at den ikke slår ut, tar inn andre, plutselig slutter å virke uten noen varsel. Joda, den har mange kanaler og lang rekkevidde, men hva hjelper det om man ikke kan stole på den. Har hørt mange som er meget misfornøyd med denne!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Vi har også kjøpt en pannetermometer. og er veldig fornøyd. Betalte 400 kr på boots apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå