StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Må bare skrive et lite Hei her jeg Jeg er 26+4 , og nå er det ikke lenge før jeg spretter inn her
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Snart min tur også! 27+6 i dag. Snart i gang med siste etappe.. Litt skummelt.. Og veldig spennende!! Er førstegangs,og merker spenningen stiger i kroppen jo nærmere termin kommer.. Men er vel normalt! Du er førstegangs du også Lightfire? Hvordan er formen om dagen?
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2011 ++juni2011++ Ja, er utrolig hvor fort 2 trimester har flydd.. Det virker som om det var i går jeg fant ut jeg er gravid og nå starter straks siste etappe Jeg er mer spent ja, og kanskje litt mer overrasket over tiden atter en gang.. Må jo få rumpa i gir og få gjort mer av det jeg skulle ha gjort He he! Ja, er første barnet mitt også Så dette blir et nytt stort kapittel i livet gitt Formen min er på topp generelt! Har en del halsbrann og blir fort sliten i bekkenet om jeg tror jeg er superkvinne. Men jeg klager ikke Alt er verdt det for han lille Deg da? Hvordan er formen?=)
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Kjenner igjen det med halsbrannen!! Ellers er formen ganske så bra! Var veldig kvalm og kastet opp en del fram til uke 19,men har vært heldig og ikke merket no særlig til bekkenet enda,så jeg er veldig fornøyd jeg! Og som du sier,så er virkelig alle store og små plager verdt det for den lille i magen! Er litt av et mirakel vi går og bærer på!
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Ja, jeg hadde ikke noe kvalme:) kanskje en dag med litt sjauarar men ikke noe å klage over:) halsbrannen er vel godt kjent hos alle gravide.. Blir fort plaget med det nå om dagen, så går mest i vann her nå! Ja, blir gøy å møte han gutten i magen min:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Fy meg , er bare 25 uker , og har vært her i en uke
StoltHønemor<3 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2011 Mamma'n til Will og nurket<3 Ha ha! Din snik Jeg har lastet ned noe greier som faktisk sier at jeg er i siste del av sv.skapet så kanskje jeg bare skal melde min ankomst her:p he he! Er mer koselig her synes jeg, med alle disse fødselshistoriene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå