Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere bruker det?

Når begynte dere å bruke det?

Har dere erfaring med det fra tidligere?

Er det noen forskjell på bringebærkapsler og bringebærbladte?

Er det best å bruke begge deler eller bare en av delene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det i forrige svangerskap, og bruker det nå denne gang også.

Jeg begynte i uke 34 denne gang, litt senere forrige gang tror jeg, rundt uke 36 sikkert.

Om det hadde noen effekt forrige gang er i grunn vanskelig å si. Men fødselen gikk veldig greit. Litt komplikasjoner på slutten, men de ville nok skjedd uansett. Livmoren trakk seg raskt sammen etter fødselen, og jeg hadde bare lett blødning under renselsen. Men jeg har ingen fødsel å sammenligne med, så vet jo ikke om kapslene egentlig hadde noen effekt.

Virkestoffene er de samme i både kapsler og te, men kanskje litt mer konsentrert i kapslene. Jeg tar 2 kapsler om morgenen(doseringen på den typen jeg har), også drikker jeg en kopp te om kvelden.

Skrevet

Jeg begynte med kapsler i forrige uke, altså uke 34. Jeg har ingen erfaringer fra tidligere, men tenker at det ikke skader å prøve!

Kapslene er mer konsentrert enn te ble jeg fortalt på helsekost, så jeg tar kun kapsler. Dosering på mine er 2 morgen og 2 kveld....

Har ikke merket noe mer kynnere eller lignende etter at jeg begynte, men hadde en del kynnere før og....

Skrevet

Jeg har 2 fødsler bak meg, med førstemann brukte jeg kapser hadde en tøff fødsel og blødde mye i dagene etter.

Droppet kapsler med 2 mann, hadde nok en tøff fødsel men blødde lite.

Jeg kom meg raskt igjen etter begge fødslene.

Denne gangen kommer jeg også til å droppe kapslene, og bruke pengene på noe morsommere. Jeg har liten tro på at det har noen effekt.

Skrevet

Er det slik at man bør la være å ta det dersom man har en del kynnere i utgangspunktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...