Gå til innhold

MÅ kjøpe meg ny telefon idag, etter att jeg mista min i søledammen. Så, hvilken telefon skal jeg kjøpe meg ? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler Iphone, selv om den er litt dyr.

Ellers vet jeg ikke hvilke spesifikasjoner du vil ha i en tlf, men jeg var veldig fornøyd med Sony Ericsson w995, godt kamera, bra minne og god lyd. Men det var før jeg kjøpte meg Iphone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vanntett hadde kanskje ikke vært så dumt :P

 

Jeg har en sony ericsson w995 nå.. Å det var den som ikke tålte å dukke under engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde n97 mini før sony'n.. Men, den passet meg ikke..

 

Storforbruker på telefon sa du ? Jupp!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker min sony erikson xperia mini pro.

Jeg bruker min egentlig kun til å ringe med, skjekke mail, ta bilder( men den er litt treg) jeg surfer lite på nett og bruker ikka apps.

Jeg liker også at den er liten slik at jeg kan ha den i lomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye NOKIA C7 (8 mpx kamera)

 

Den er nydelig, lett, veldig elegant og en av de beste touchscreen tlf.hos Nokia pga symbian 3 operativsystemet. Fikk kjøpt den på nettet for 3000kr, dyrere i butikken.

Hvis du IKKE vil ha smarttelefon, anbefaler jeg Sony Ericsson- ingen slår bilde-og lydkvalitet hos SE(3 mpx kamera er bedre hos SE enn 5 mpx hos andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung galaxy s blir det absolutt ikke. Samboern har den, og han er slettes ikke fornøyd.

 

Xperia mini har jeg sett litt på :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huawei U8800. :) samboeren har en, og den vil jeg også ha ved neste mobilkjøp. Eneste minus er noe kort batteritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder meg også til Iphone som jeg har selv. Men også hørt mye positivt om HTC:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Iphone min gjennom jobben, og kommer aldri til å bytte. Min bedre halvdel har xperia pro, men skjermen er uklar og telefon virker treg og ikke er den så liten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...