Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, da jeg var på tidlig UL (6+4) var det vaginal UL. Jeg vet ikke om det er mulig med 3D, og heller ingen vits, da det er veldig tidlig i svangerskapet. Jeg fikk da 1 vanlig UL bilde hvor jeg så "posen og en hvit prikk" hjertet dunka det var veldig kjekt å se :)

Nå er jeg i uke 10+1 og gleder meg veldig til uke 13, for da skal vi til utlandet på ferie, og har bestilt UL hos en spesialist der. Jeg har fått høre at de har veldig gode UL aparater der og da regner jeg med de har 3D også. Og om det blir Gutt eller Jente!? det håper jeg også at de skal klare å se da :)

Vi var på ultralyd når jeg var 11,5 uke på vei, vi fikk 3 3d-filmer, 5 vanlig ultralydbilder og cd med alt sammen på. Er helt fantastisk å kunne gå inn på pcen og se på nurket røre på seg om og om igjen! :D

Vi var på familieklinikken på Majorstua, helt fantastiske mennesker som jobber der! :D

Annonse

hei=) jeg var på tidlig ul både i uke 9+2 og nå i uke 11+2. har vært vaginal ul begge gangene. fikk se 3d bilder og vanlige bilder. fikk med meg 1 3d hjem og 2 vanlige. utrolig rart å se 3d. så bebisen helt klart. så til og med 5 fingre på hånden enda fosteret er bare 5 cm enda=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...