♥lykkelig♥ Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Nå er jeg 2 dager på overtid.. Har vært flink og ikke vært så veldig utålmodig den siste tiden men NÅ kjenner jeg at det tærer på.. :-P Ihvertfall når ALLE jeg kjenner som hadde termin litt før meg, samme DAG som meg og ETTER MEG har født!! *arghh* Hadde jeg ikke hatt så vondt i kroppen hadde jeg vært mindre utålmodig.. Men nå verker det her og der hele tiden. Og det er så slitsomt.. Synes man har lov og klage litt når man er over termin.. (selv om jeg absolutt ikke er langt over! ) :-P Trodde aldri jeg skulle ønske meg rier så sterkt! :-P
April-11+ en til? Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Å jo da!! Du er ikke alene, klager ikke til andre, men greit å få det ut en plass.... Tror jeg går på veggen snart! Det er faktisk ingenting som funker heller, nå har jeg prøvd ALT av kjerringråd, men NEIDA- bebien vil ikke ut!! Skulle ønske det bare var å sette i gang. Drit lei alle som maser, veninner som får 3 uker før termin osv.... Her går jeg fortsatt som en stor flodhest!!! Ønsker meg rier jeg også! 4 dager over termin i dag:(!
flypapir Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Hehe, slik er det her også Kjenner 3 stykker som hadde termin rett etter meg og samtidlige fødte i forrige uke. Nesten så man blir litt småirritert! Vi får vel bare belage oss på noen ekstra dager. Her blir det nok igangsetting om senest en uke om intet skjer før den tid. Lykke til jenter, måtte smerter komme deres vei!
78girl Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Enig med dere....kan de ikke bare komme, disse forbaska riene????? Såååå lei av å vente, og lei alle idiotiske FB-kommentarer, og at folk jeg ikke har snakket med på en stund plutselig ringer for å si hei (merkelig det der...) - og gleeeder meg til å hilse på lille jenta vår.. Min beste venninne hadde termin 4 dager før min - men fødte selvfølgelig 4 dager før det igjen...gjør det liksom ekstra kjedelig! Why me, liksom? Håper dere og jeg snart får vondt.. ;-)
April-11+ en til? Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Takk for det! Har nesten mistet troen på at det blir noen unge her, men han kommer vel... Her er det overtidskontroll til mandag om ingenting har skjedd, men jeg krysser fingre for at det skjer noe før, ellers får jeg nok sammenbrudd! Ønsker dere smerter i nær fremtid også! He he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå