Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 3 ED slo endelig graviditetstesten ut positivt. Ble overlykkelig da jeg fant ut d. Er 5+0 i dag, føler tiden går utrolig seint. Er kjemperedd for at noe er galt, selv om symptomene er her og jeg ikke har hatt noe tegn på at det skal være noe galt. Går på proginova og crinone. redd for at jeg kan miste uten å merke det, etter som jeg tar disse medikamentene..Prøver å fokusere på positive tanker, men de negative er dessverre sterkere. Tenker ofte at dette er for godt til å være sant osv... Skal på UL om to uker, håper jeg klarer å slappe av etter å ha vært der.. Noen som kjenner seg igjen i disse tankene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143082645-lykkelig-men-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Gratulerer så masse. Tenk positivt dette går helt sikker veldig bra. Jeg er gravid med ed. Er 13+4 i dag. Var på ultralyd i dag og alt så veldig bra ut. Jeg har også hatt disse tankene og beskymringer for at ting kan gå galt. Jeg har trappet ned på alle medisiner nå. I morgen skal jeg trappe ned på crinone og til uken skal jeg ta blodprøve og se om jeg kan slutte med Fraagmin sprøyter. Hvordan er formen din ellers? lykke til hilsen m240

Hei m240 og takk for svar. Gratulerer masse til deg også, supert at alt så bra ut på ul:-) Sikkert deilig å ha passert den magiske grensen på 12 uker og kan trappe ned på medisiner..

Formen min er veldig variabel, mest variabel mtp d psykiske. Men har vært i grei form de siste dagene-heldigvis... Hvordan er formen din da?

Hei fru A !!! jo formen min er ganske bra om dagen, men er sliten også og da er det bare og ta det litt rolig. Har vært veldig kvalm men er bedre nå. Men har brekninger noen ganger. Håper jeg får greie på om det er jente eller gutt. Skal på ordinær ultralyd 4.5 på sykehuset. Når skal du på ultralyd ? ønsker deg en kjempe fin helg. Hilsen m240

Hei igjen.. Så fint at formen er relativt bra da.. Er ikke noe særlig å være kvalm, jeg har heldigvis sluppet unna d så langt.. Blir spennende å finne ut om du får jente eller gutt. Får håpe at barnet ikke er "sjenert", sånn at det blir lett å se...Jeg skal på tidlig ultralyd 14.april.

Ønsker deg en super helg!!

Hilsen Fru A

Gratulerer med positiv gravidtest. Det er utrolig morsomt og nervepirrende det du går gjennom nå. Jeg er 23+6 nå og alt er bare bra med mine ed tvillinger. Dette svangerskapet som var så etterlengtet handler dessverre mye om å vare bekymret og redd for ting og alt går for treg. Så jeg kjenner meg igjen det du beskriver. Men man må jo tenke positivt og det er så ok med de forskjellige datoene, milepælene. Du vet sikkert at allerede etter uke 9 er sjansen for sa mye mindre og etter uke 12 kan man puste litt lettere. Så er det bare å glede seg til ordinær Ul, begynne hos jormor osv. Du skal se at tiden går fort egentlig. Så lykke, lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...