Mammapudding Skrevet 30. mars 2011 #1 Skrevet 30. mars 2011 Og når er det best å teste..ettermiddag eller kveld? Har forstått det sånn at man ikke bør teste om morgenen i alle fall.. Testet i går i 19-tiden, fikk bare en svak strek..så da er den jo negativ..men lurer på om det er best å teste ca samme tid hver dag..
Make№4 Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Hei.. Jeg har testet ved fire/fem tiden de dagene jeg tester.Testet i 17 pp og får klare svar og tydelig å se om den er negativ el positiv da. Leste at EL stort sett skjer på eftan/kvelden og at man da ikke burde/skulle teste på morgenen. Husker desverre ikke hvorfor,men tror det var fordi det da var for konsentrert og kunne gi feil utslag.
Make№4 Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Hei.. Jeg har testet ved fire/fem tiden de dagene jeg tester.Testet i 17 pp og får klare svar og tydelig å se om den er negativ el positiv da. Leste at EL stort sett skjer på eftan/kvelden og at man da ikke burde/skulle teste på morgenen. Husker desverre ikke hvorfor,men tror det var fordi det da var for konsentrert og kunne gi feil utslag.
Make№4 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Beklager....men bim er litt merkelig med lagringen av innlegg til tider...viste bare ett for meg men da kom det visst to ganger ser jeg:-)
Mammapudding Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Hehe, ja bim har gjort sånn mot meg også noen ganger Men da fortsetter jeg bare å teste på ettermiddagen eller tidlig kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå