Gå til innhold

Bør man teste etter el samme tid hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når er det best å teste..ettermiddag eller kveld? Har forstått det sånn at man ikke bør teste om morgenen i alle fall..:)

Testet i går i 19-tiden, fikk bare en svak strek..så da er den jo negativ..men lurer på om det er best å teste ca samme tid hver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg har testet ved fire/fem tiden de dagene jeg tester.Testet i 17 pp og får klare svar og tydelig å se om den er negativ el positiv da.

Leste at EL stort sett skjer på eftan/kvelden og at man da ikke burde/skulle teste på morgenen. Husker desverre ikke hvorfor,men tror det var fordi det da var for konsentrert og kunne gi feil utslag.

Skrevet

Hei..

Jeg har testet ved fire/fem tiden de dagene jeg tester.Testet i 17 pp og får klare svar og tydelig å se om den er negativ el positiv da.

Leste at EL stort sett skjer på eftan/kvelden og at man da ikke burde/skulle teste på morgenen. Husker desverre ikke hvorfor,men tror det var fordi det da var for konsentrert og kunne gi feil utslag.

Skrevet

Beklager....men bim er litt merkelig med lagringen av innlegg til tider...viste bare ett for meg men da kom det visst to ganger ser jeg:-)

Skrevet

Hehe, ja bim har gjort sånn mot meg også noen ganger :P

Men da fortsetter jeg bare å teste på ettermiddagen eller tidlig kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...