Gå til innhold

Graviditetstest!!!!

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg klarer ikke helt å skjønne når jeg har blitt gravid :P Tok ut hormonspiral den 17 feb - og i følge en annen side, så kan jeg ha blitt gravid allrede 20 feb. Men det jeg tror er at jeg hadde en liten "mens" den 3 mars, og da vil unnfangelsen ha vært rundt den 17 mars. MEN jeg tok graviditetstest den 24 mars som var positiv - kan de virkelig slå ut dersom jeg bare var 3 uker på vei (altså en uke etter unnfangelsen). Begynner å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg først trodde :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143082292-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. eneste som kan bekrefte dette er en tidlig ul, ring legen din så får du nok en henvisning på grunnlag at du ikke aner hvor langt du er på vei..

i ditt tilfelle vil jeg tro at:

-den lille blødningen 3 mars kan ha vært en festeblødning, da er du i såfall ca 6uker på vei nå.

men jeg er ingen lege,å mine g-tester har slått ut allerede 3+3fra siste mens..

Tusen takk for svar dere :)

Fikk svar på blodprøven i dag, å hcg var på "bare" 370 eller noe, men den var ihvertfall positiv og blodprøven jeg tok mandag 21 mars var negativ. Så etter 3 positive urinprøver og en positiv hcg, så tenker jeg at jeg er gravid :) Stemmer nok at jeg bare er drøye tre uker på vei, men men - jeg er nå gravid :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...