Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaaa, nå er det mange av dere snille damer som har sett på meg siste ukene.. Prøvd å se litt tilbake på dere også, håper dere var fornøyd med tilbakemeldingene..

er nå 35+3 uker og er lagt inn på føden.. Jeg ligger her fordi de syntes jeg har lite fostervann og ellers i dårlig form..

Om dere skulle se noe mer på meg, setter jeg utrolig stor pris på tilbakemelding.. selv om dere eventuelt har sett før..:) Trenger litt piff her jeg ligger..:)

080190

<3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143082234-lagt-inn-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen Marthemor så spennende da :-) Ikke at du har lite fostervann altså, men at noe kan skje :-) Og det er bra at du er der du er da så du og babyen blir tatt vare på :-)

Morsomt at det begynte på den 24 da, på en varm og solrik dag i Tromsø - sa jo at jeg var usikker på om det var mars eller april, men gikk for april siden det sjeldent er så fint i mars :-) Gleder meg til å høre hvordan jm ser ut, rommet og om det er en kirke rundt seg som du ser fra rommet og klokken, 3 etg osv osv :-)

Dette er en tilbakemelding jeg virkelig er spent på hehe

Er sikkert møkk kjedelig å ligge å hyse på ett sykehus, men du er på rett plass så du får bare nette, se på tv, lese og være tålmodig ;-)

Stor klem :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...