Gå til innhold

Vil dere spå graviditet igjen jenter? Ser tilbake:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage egen tråd for dere som ikke kan se tilbake;)

Begynner å føle meg klar for å prøve igjen etter Ma (to uker siden) Har allerede fått noen spådommer på når jeg blir gravid igjen, men vil veldig gjerne høre med flere av dere:)

noen som vil si noe om når TR kommer igjen også?

kjønn og antall barn totalt?

Ser tilbake, men det kan hende jeg bruker litt tid på å svare. kommer nok til å sitte her noen kvelder fremover, så ser så fort jeg kan;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det før og ser det samme :-) Sikker på at du får igjen TR? Om ikke, neste syklus :-)

Ser 1, tror det jaggu er gutt som vil komme hjem :-) Tror det blir 3 barn på deg totalt, tror jeg har sagt det før også :-)

Ta ting med en klype salt for jeg har holdt på i hele dag. Var ikke ute med kortene nå men skal for meg dem kanskje i morgen :-)

Hva med meg da, ser du noen troll på meg? Du har, og mange andre har sagt mars/april - men jeg tror vi må gå bort fra det - for dens er jeg nesten på som en umulighet altså hehe

Klem

Skrevet

Tusen takk Athina:) ser på deg senere i dag:)

Skrevet

får opp mai mnd på deg med en gutt.

Jeg har stillt spm til deg i den andre tråden,men kan ta de her også.Ser du om jeg er moden nok til og settes i gang i morgen?

termin 14april

jeg 28april 82

Skrevet

hei snuppa,

måtte legge på deg igjen, husker ikke helt hva jeg så sist, men tror jeg da fikk juni.. men det har endret seg!! jeg får opp graviditet i april/mai, med en gutt :))

tror du får en tr før du blir gravid nå i april :)

masse lykke til!!

jeg la ut det jeg alltid lurer på i den andre linken, så venter heller på svar der så det ikke blir mye rot hihi

klem

Skrevet

Hei jenter! tusen takk for spådommer og spørsmål! Ble plutselig en tur ut av huset i ettermiddag og ikke hjemme før nå, så sparer kreftene til å ta en skikkelig spådag i morgen!:) Beklager veldig at jeg ikke har svart enda! kommer sterkt tilbake!

Skrevet

Hei :)

Fikk opp mai mnd på deg men gutt :)

Tester posetiv slutten av Mai mnd :)

Lykke til :)

Lyst å se tilbake om du får opp noe graviditet på meg no eller når? evt kjønn?

17 04 86 :)

Skrevet

Hei igjen snuppa:) (denne er til athina)

Takk for spådommen! har vel sagt det før, håper du har rett!!!!;)

hvorfor ingen mulighet denne mnd da???

hmmm... får ikke opp noe graviditet fremover jeg, fikk bare opp en ting - at du er gravid nå. Jeg må være helt på viddene tydeligvis!??

Får desverre ikke opp andre svar på deg i dag, så du får ta dette med en klype salt;)!

klems

Skrevet

#Aurora har to gutter#

Hei:) Prøvde å svare på den pm'en du sendte meg også, fikk du det?

Så spennende at du også ser mai på meg! har fått mange mai spådommer!:)

jeg får opp 4 og 5 april jeg... 5.april som den dagen du sitter der med nurket ditt i armene:) Mulig fødselen begynner dagen før. har en følelse av at det er da du blir satt igang!

Krysser fingrene for deg!:)

forresten jentefølelse enda her;) Har du fått noe sikkert svar enda?

klem

Skrevet

svarer deg i den andre tråden jeg da;)

Takk for at du tok en titt igjen!

Håper såååååå veldig på april/mai! mange med maispådommer her nå, så jeg begynner å håpe litt mer enn jeg burde kanskje!;)

Skrevet

Hei mtp! så hyggelig at du også ville se på meg!:)

har sett at du har vært aktiv her i det siste, virker som om du er flink til å svare, følge opp og huske hvem og hva du har spådd!

Har du vært her inne tidligere også? Jeg er litt fersk enda, bare holdt på med spåing på forumet siden desember:)

spennende at du også ser mai! og gutt! Mange mange som har sagt det! er kanskje litt mer spent denne gangen enn sist. før jeg ble gravid i januar hadde mange sagt veldig forskjellig!;)

Dette får jeg opp på deg:

ikke graviditet enda, men veldig sterkt opp Juli:)

Tror det blir en flott gutt:)

Skrevet

Tusen takk :)

Nei ikke vert her inne før no.. :)

Liker å spå veldig godt men har noe som vingler med kort og pendel nett no så har bestilt nye....

Hadde en slutt fra spåing i nesten 3 år no pga graviditet osv men no tar eg det opp igjen og trivest masse med det :)

Hva andre forum du er inne på å spår?

Tusen takk for at du tok deg til til å se :) Men gen som sier gutt på meg :D det liker vi har 2 jenter fra før :P Men hadde jo egentlig ikke tenkt å bli gravid så fort igjen :P om en 3-5 år men hvem vet hva skjer :)

Skrevet

tusen takk:)

har hørt det med nyttårsaften før, så blir spennede å se, er ikke noe jeg forventer meg skal skje siden han ahr vært gift før og er litt brendt.. men hadde vært morro ;)

ifht skole så har jeg allerede betalte halve skolepengene så jeg kommer nok til å fullføre den ;) men begynner på nytt og håper det går bra! MEN jeg tar en annen utdannelse også hehe så det er ikke rart om du blir litt forvirra ;) for holder på med barne og ungdomsarbeider i tillegg til hud og spa terapaut utdannelsen som starter opp igjen til høsten hihi men har null ide om hvor jeg skal lete etter jobb siden vi ikke har barnehageplass og det er rimilig umulig å finne i oslo sånn utenom hovedopptaket.. så vi får se :) det ordner seg vel alltid for snille jenter? hehe

og fint du får opp ekeberg, mannen vil dit, så jeg har inngått kompromiss ifht det og håper det da blir det :)

klem

Skrevet

får eg spørr om du ser noe ekteskap på oss?

Skrevet

hei igjen,nejeg har ikke fått no pm fra deg nei.Jeg skal inn den 4april på sykehuset for å få modningsakupunktur,men skal ringe til helsestasjonen her hvor jeg bor for jeg skal dit på tirsdagen,tenket og høre om jm der tok akupunktur og hinneløsning på meg da..så slipper jeg liksom og dra helt til sykehuset bare for et par nåler...bor et stykke unna sjø.

Fikk ul i dag og når vi vær ferdig spurte jm,ja vet du hva det blir?nei sa jeg,har fått høre begge deler,men jeg tror det blir en gutt til,ikke være så sikker på det sa jm bare.

Så nå får vi bare vente og se...ser du åssen fødselen starter?vannavgang eller rier?har blitt satt i gang med mine andre to,tatt vannet og da har riene kommet som hagel etter på.Spennede tider for oss alle.

Skrevet

Hehe, da kan det nok hende dere venter litt lenger enn juli likevel... jeg fikk opp det for i år, men dere bestemmer jo selv da;)

Jeg har bare spådd med pendel hjemme tidligere, sett hvor mange barn venninner får, kjønn og andre småting:) Begynte med spåingen på nett i desember og syns det er nok å gi (spå) på disse sidene foreløbig. men nå er livet i overkant hektisk for tiden da;)

får opp ekteskap innen 4 år, 2014 står sterkest frem:)

Skrevet

hmmm... får ikke opp hva som starter fødselen, men at du ble satt igang fikk jeg vel opp istad:)

Spennende å se hva som skjer da! datoene stemte jo med det jeg fikk opp! hehe. Tror det stemmer med noe jeg fikk opp en gang for lenge siden, syns å huske at jeg fikk opp fødsel ca 10 dager før termin. husker du det?

krysser fingrene for en jente jeg!;)

Skrevet

hehe, så spennende å vente på fieri da!:)

ikke så rart jeg blir forvirret da!

Ordner seg helt sikkert for dere! hvis du er studen har du vel muligheten til å søke studentbarnehager kanskje?

Lykke til med flyttingen! gleder meg til å høre hvordan det går!:)

Skrevet

hei hei lille blomst :) <3 jeg får opp april/mai på deg :) en liten gutte tass :D godt å høre at du føler deg klar :) masse lykke til :)

goe klemmer :)

Skrevet

jeg vet ikke om dette er noe å spørre om? men jeg spørr likevell :/ jeg er totalt utmatta eier ingen krefter. har en kjørende hodeverk. tror selv at d kan være stress, pga min lille har vært veeeldig travel i d sisste. men får det ikke til å stemme. jeg eier ikke krefter til å se på nesten noen fortiden. men prøver ford, men hodeværken er for kraftig. får ikke sove smertestillende hjelper ikke. klarer du å se? 300388 takk hvis du klarer<3

Skrevet

huff da! Dette er ikke noe ålreit! minner litt om da jeg var gravid nå sist, orket ingenting og var skikkelig dårlig (slapp, energiløs og vanvittig trøtt!) Men da var det to i magen...

prøv å slappe av og se ann litt til i morgen, hvis ikke det er bedre ville jeg nesten reist til lege...Iallefall iforhold til å få noe smertestillende som er ok når du er gravid...

får opp at alt er bra med spiren din iallefall:)

så du om det var 1 eller 2 på ul? jeg heller litt mot to... men nå har jeg hold på med mye spåing i dag. hadde egentlig tenkt å ta kvelden. ville bare svare deg først:) Du får ta det med en klype salt;)

Sender deg litt gode tanker og ro! ¨

klem

Skrevet

Heia vennen :-)

Takk for at du tok deg tid :-) Kan ikke være det nå jeg, ble jo ferdig med tanta på lørdag men EL er vel på vei(håper jeg) , så da spørs det om han er hjemme eller borte :-) Men du har jo hele tiden sagt mars/april - vel uten sist gang da vi alle fikk opp ja og ikke skjønte noe da, men det var tidlig mars da hehe

Spennende tider, så går vi jo mot vår også så kroppen våkner til livs her og det kan da ikke gjøre ting verre i allefall :-))

Klem

Skrevet

Så moro athina sog det samme så da gjensår det bare å vente leeeeng for å få svar :P

Skrevet

Ja, det er rare greier athina, har fått sterkt opp gravid på deg denne mnd... huff, håper gubben din er på plass da, så kan det kanskje forklare de sterke JAAAAene vi får her;) hehe

må snart ta en ny sjekk ang hvor mange barn du ender opp med da!;)

Skrevet

tusen takk vennen :)

er privatskole så er desverre ikke noe studentbarnehage, men er bare nettstudier i høst, så håper vi får kablen opp etter jul når jeg har samlinger på skolen :)

jeg gleder meg også til å høre hvordan flyttingen min går lol er jo super skeptisk til at det vil gå enkelt og greit hehe

ha en fin fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...