Gå til innhold

Fant nettopp profilen til en 2åring på facebook.. Hva er vitsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke gjort det selv. Men jeg ser at noen syns dette er koselig hvis man feks bor LANGT unna familie. En måte å vise familien barnets liv, utvikling +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på 3år har egen facebookprofil. Dette pga at vi bor langt borte fra familie og bruker derfor facebook til å dele utviklingen og bilder med de. Profilen er lukket,og det er bare nærmeste familie som er venner med han. Jeg vil heller ha det sånn istedefor å legge ut sånne ting på min profil pga at jeg ikke ønsker å dele alle bilder av han og utviklingen hans med alle mine venner.

 

Er det så galt det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bullshit. En profil kan være lukket. Noen som må lære seg innstillingene og legge av seg paranoiaen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nå bare svare for meg selv da. Jeg har en profil til sønnen min for å kunne dele biler og nyheter med familiemedlemmer. Det er veldig grei måte å dele på, så er profilen helt lukket så ingen andre enn vennene kan se bildene. Jeg skulle igrunn lage ei hjemmeside, men skjønte at det å lage profil på fb er mye enklere, pluss at en kan regulere hvem som går inn på siden. Veldig greit når en har en mann som jobber på sjøen og familie spredd utover hele landet og en del i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, jeg også. Vi jobber kanskje på samme sted ... ellers tror jeg nesten at sjefer med katter som har egen fb-profil er den nye trenden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stengt facepofil er hvertfall mindre tilgjengelig enn en blogg :)

 

og ikke alle foreldre vil at alle på sin venneliste skal se bilder av barnet sitt. men kun de nærmeste til barnet. så da legger de heller ut bilder på den stengte faceproflen av barnet istedenfor på sin profil eller istedenfor på en bogg (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer uansett aldri til å forstå foreldre som legger ut bilder av barna sine på fb. Hva tenker de med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg må krysse av på at facebook har rettigheten til mine bilder så lager jeg ikke egen profil til barnet mitt.

Det er en aldersgrense der, og den forholder jeg meg til.

Jeg klart fint å dele bilder med familie før facebook ble opprettet. Mail, blogg, mms osv kan brukes det også.

Heller litt hysterisk enn naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke vitsen med fb profil til barn.

 

Har selv familie som bor på det andre siden av landet, og jeg oppdaterer dem med bilder som sendes via mail.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med å være et individ med valgfrihet? Er disse barna objekter for foreldres egosentrisme? Og sammenligningen mellom dyr og mennesker i denne tråden er helt horribel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer "farlig" å legge ut barnebilder + info på en åpen blogg enn bilder på en lukket facebookprofil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...