Gå til innhold

Syns det er litt vemodig å kvitte meg med babytøyet....


handygirl

Anbefalte innlegg

Sønnen min nærmer seg 4 år og jeg sitter og sorterer klærne han hadde første halve året. Så yndig og søtt... Jeg har lånt det vekk en gang, men man får jo ofte så mye gaver i begynnelsen - så det ble ikke brukt. Lurer på å selge vogna også. Den har jeg hatt til begge ungene. Andre syns nok hverken vogna eller klærne er verdt noen ting, men de betyr jo litt for meg. Håper klærne kommer godt til nytte for barn i Ukraina.

 

Hva gjør dere med babyklærne og utstyr?

 

Jeg har ingen planer om flere unger..

(litt flaut om det likevel skjer og jeg har kvitta meg med alt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er ute av huset!

Alle klær har gått på rundgang, mye som langt fra var nytt da det kom hit, og alt er sendt videre, hovedsaklig i slekta, men også til venner.

Alt av utstyr er gitt bort, solgt og til og med kasta, bortsett fra sprinkelsenga som står på hytta og samler støv.

 

Har overhodet ikke plass til å samle på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene mine er bare 11 mnd. og vi ønsker oss flere barn, så jeg er ikke i denne situasjonen ennå, men jeg har fått veldig mye fra venner og familie og har satt utrolig stor pris på det, så jeg håper jeg kan gjøre det samme når vi er ferdige med klær og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare ha 2 barn, men er veldig glad for at jeg ikke kvittet meg med det.

Nå er nummer 5 snart 4 mnd. og det blir definitivt ikke flere:-) Etterhvert som hun vokser ifra tøy, blir det gitt vekk. Det fineste tar jeg nok vare på. Slikt som kjoler, bunader, dresser.

Vogna blir nok solgt. Vippestol, babykurv og kanskje sengen tar jeg vare på. Kjekt å ha den gang jeg blir bestemor, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å ha en kasse med babyklær fra både jenta mi og gutten min. Nå har jeg litt flere gitt. Ta vare på spesielle klær de brukte fra 0-1 år. Mora mi har tatt vare på endel som jeg har brukt på jenta mi. Koselig :)

Men vogn, bilsete, vippestol osv skal selges. Kommer nok til å vurdere å beholde sprinkelsenga som jenta mi bruker nå og som gutten vår skal overta etterhvert.Den er så fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt, jeg sitter med samme følelsen. Datteren min er 3år og sønnen min er 8mnd. Har lånt bort babyklærne til en veninne for har ikke klart å legge det helt vekk enda. Men har tatt vare på de første skoene,kjolen, altså det fineste. Så lurt å sende det til Ukraina, hvordan gjorde du det ????

 

Vogna kommer vi til og selge etter hvert når lillegutt har vokst fra den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i klubben!!

Poden blir.....6 år i mai!! Håpte jo på flere....Men nå er alderen tatt meg.

 

Lite/nesten INGEN respons på salg av vogn/stellekommode...(..ingen som kan tenke seg furukommode,... fra 05..) Har gitt vekk 2 dresser til gubbens kusine, men de er så snobbete at brukt tøy ikke er aktuellt!!

 

Så nå er neste stopp Ukraina.. På sunnmøre er det iallefall flere som kjører tøy dit, til div barnehjem ol..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...