*tyren72* Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Lenge siden jeg har vært her inne nå men er litt på pinnen her he he he... jeg skulle hatt besøk av TR for 6 dager siden og tok en neg test på lørdag, i dag er det tirsdag og tørr ikke ta en ny test ........ :-) Jeg har hatt en del vondt i brøstene og vondt i leddene av alle ting hmmm rare greier... Jeg hadde en sa i des 09 og ikke klart og blitt gravid etter det, tr har også vært litt varierende fra 20 - 29 dagers syklus etter sa. Jeg har faktiskt begynt og tenke på om jeg kansje begynner og komme i tidlig overgangsalder her, har ikke noen andre tegn enn uregelmessig mens til tider... Så grunnen til at jeg ikke tørr og ta en ny test er vel for at jeg får vel bare enda mer panikk for overgangsalderen vist testen er neg... Nærmer meg jo fort 40 (hjeeelp ) Men kommer ikke TR til Lørdag så må jeg jo bare ta en ny test...
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Ønsker deg ein posetiv test. eg har prøvd i 5 mnd, og kun kjemisk gravid ein gang . Ønsker nr 5 og alderen bikker snart 40 for meg. Ingen tegn til overgangsalder. Detta klarer vi og håper det lyser 2 fines streker til deg på lørdag )
*tyren72* Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 ja krysser fingrene for oss begge.... Skal si ifra så fort jeg vet noe :-) har egentlig veldig lyst og teste i moegen så får se hva jeg gjør :-))
Make№4 Skrevet 30. mars 2011 #4 Skrevet 30. mars 2011 Holder tommene for dere... Er selv på vei inn i mitt 38 år og prøver på nr 4. Har prøvd i 17 pp og går nå på pergo for å få litt drahjelp. Tror du overgangsalderen slår inn så tidlig da...nei,40 år er ingen alder idag..krysser for et du har en spire i magen!! :-) Lykke til..spent på å få høre!! :-))
*tyren72* Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 Takk for svar jenter, i dag er det onsdag og jeg er litt lei av og vente på besøk av tante når hun ikke kommer:-)) Kjenner tålmodigheten begynner og ta slutt så i morgen tar jeg nok en test :-) Håpet så innderlig at den er positiv *****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå