Gå til innhold

Vending i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært mye bevegelser og spark nedover i magen.. Er i uke 27 nå. Nå synes jeg at magen har vokst litt de siste dagen, kjent magen strekke seg og kjenner bevegelsene plutselig i øvre del av magen.. Så nå blir det morsomt å se hvordan magen spretter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Lightfire.

Vi er i samme uke, og det er fantastisk å kjenne disse sparkene. Venter du gutt eller jente?

Gutten min er i alle fall kjempe aktiv, heldigvis sover han hele natten igjennom så jeg slipper å våkne.

Er det din første?

Vi skal på 3D ultralyd på torsdag - og gleder meg så innmari til å se han. Vi gjorde dette også med storebroren, så det blir gøy å se om det er noen likhet.

Skrevet

Jeg er i uke 26, og nå har magen akkurat vært gjennom en skikkelig vekstperiode;) Mannen er bekymret for at jordmor ikke har sett på ul at det egentlig er to der inne *ler*.

Jeg merker også liv både langt oppe og langt nede i magen, gjerne på sammen tid. Akkurat som om han tar fart og sparker i blæra og kaster hodet bakover i samme slengen:)) Herlig!

Skrevet

Hei ja Spirevipp:)

Så gøy :)

Ja, er helt utrolig hvordan disse sparkene får en til å smile :)

Jeg venter gutt jeg også, og han er ultra-aktiv til alle døgnets tider.. Har våknet ett par ganger i løpet av de siste nettene pga liv i magen, men av en eller annen grunn så er jeg ikke for trøtt :)

Ja, er min første :o) Jeg skal bestille 3D ul til uken så dette blir spennende! Blir det mye forskjell i alder på guttene da?

Ha en flott dag:)

Skrevet

ViVenter*gravid*

He he, magen min strekker seg godt nå den også, men er fortsatt ikke altfor stor:p Tror nok hun hadde sett begge da ja :P ha ha! Stakkars disse mennene, de får det meste for seg :o)

Så bra du også får gjennomgå på blæra ;) He he! Tror disse krabatene synes det er forferdelig morsomt altså :o)

Skrevet

Jeg er også i uke 27... Å lille jenta inni der er kjempe aktiv, spes på dagtid og kvelden.. De siste dagene har jeg begynt å kjenne hikking der inne også. Alle bevegelse kan ses og kjennes godt utenpå magen. Koselig :-)

Jenta mi på 2 år var veldig stille når hun var på innsiden, kjente kanskje bare bevegelse 1 gang til dagen gjennom hele svanger skapet. Rart hvor forskjellig det kan være. I begge svangerskap har jeg hatt morkake plassert samme plass, midt fremme på magen. Noe som demper bevegelsene ganske mye - så jeg lurer på hva som hadde skjedd om den ikke hadde vært det denne gangen også - så aktiv som lille jenta er, he he :)

Med så sterke bevegelse så føler jeg virkelig at vi nå begynner å nærme oss fødsel - blir så mye mer virkelig at det FAKTISK er en baby inni der ;)

Skrevet

Ja, er utrolig herlig å kjenne/se bevegelsene på utsiden også :)

ja, tenk at det lever en baby i magen våres nå :) Er snålt og rart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...