StoltHønemor<3 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Nå har det vært mye bevegelser og spark nedover i magen.. Er i uke 27 nå. Nå synes jeg at magen har vokst litt de siste dagen, kjent magen strekke seg og kjenner bevegelsene plutselig i øvre del av magen.. Så nå blir det morsomt å se hvordan magen spretter
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. mars 2011 #2 Skrevet 30. mars 2011 Heisann Lightfire. Vi er i samme uke, og det er fantastisk å kjenne disse sparkene. Venter du gutt eller jente? Gutten min er i alle fall kjempe aktiv, heldigvis sover han hele natten igjennom så jeg slipper å våkne. Er det din første? Vi skal på 3D ultralyd på torsdag - og gleder meg så innmari til å se han. Vi gjorde dette også med storebroren, så det blir gøy å se om det er noen likhet.
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 30. mars 2011 #3 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er i uke 26, og nå har magen akkurat vært gjennom en skikkelig vekstperiode;) Mannen er bekymret for at jordmor ikke har sett på ul at det egentlig er to der inne *ler*. Jeg merker også liv både langt oppe og langt nede i magen, gjerne på sammen tid. Akkurat som om han tar fart og sparker i blæra og kaster hodet bakover i samme slengen:)) Herlig!
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2011 Hei ja Spirevipp:) Så gøy Ja, er helt utrolig hvordan disse sparkene får en til å smile Jeg venter gutt jeg også, og han er ultra-aktiv til alle døgnets tider.. Har våknet ett par ganger i løpet av de siste nettene pga liv i magen, men av en eller annen grunn så er jeg ikke for trøtt Ja, er min første ) Jeg skal bestille 3D ul til uken så dette blir spennende! Blir det mye forskjell i alder på guttene da? Ha en flott dag:)
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2011 ViVenter*gravid* He he, magen min strekker seg godt nå den også, men er fortsatt ikke altfor stor:p Tror nok hun hadde sett begge da ja ha ha! Stakkars disse mennene, de får det meste for seg ) Så bra du også får gjennomgå på blæra He he! Tror disse krabatene synes det er forferdelig morsomt altså )
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg er også i uke 27... Å lille jenta inni der er kjempe aktiv, spes på dagtid og kvelden.. De siste dagene har jeg begynt å kjenne hikking der inne også. Alle bevegelse kan ses og kjennes godt utenpå magen. Koselig :-) Jenta mi på 2 år var veldig stille når hun var på innsiden, kjente kanskje bare bevegelse 1 gang til dagen gjennom hele svanger skapet. Rart hvor forskjellig det kan være. I begge svangerskap har jeg hatt morkake plassert samme plass, midt fremme på magen. Noe som demper bevegelsene ganske mye - så jeg lurer på hva som hadde skjedd om den ikke hadde vært det denne gangen også - så aktiv som lille jenta er, he he Med så sterke bevegelse så føler jeg virkelig at vi nå begynner å nærme oss fødsel - blir så mye mer virkelig at det FAKTISK er en baby inni der
StoltHønemor<3 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2011 Ja, er utrolig herlig å kjenne/se bevegelsene på utsiden også ja, tenk at det lever en baby i magen våres nå Er snålt og rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå