Gå til innhold

hvor lenge bruker dere vippestolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en vippestol. Han er nå 10 uker og begynner å bli en liten nyskjerrigper. Han nekter å ligge lenge av gangen på teppet sitt, så jeg bygger opp puter og dyner i sofaen så han kan få ligge å se rundt seg i rommet.

Så tror en vippestol ville gjort dagene lettere for oss begge ;)

Har dere noen anbefalinger på hvem vippestol som er bedre enn andre??

Kanskje en som ikke er så veldig dyr? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått låne meg en Baby Bjørn vippestol og er veldig fornøyd med den. Den koster over 1000-lappen, men sjekk på finn.no, har sett flere selge de der for ca. 500,-. Den er enkel i design og har 3 trinn å velge mellom.

Skrevet

Min lille gutt elsker vippestolen sin.. vi har den fra babybjørn med lekebøyle til (den har absolutt kommet godt med!!) og vi har brukt den myyye, kjøpte den før han ble født. Han er nå 10 mnd og digger fortsatt å sitte i den og vippe selv. Blir ikke brukt like mye nå siden han beveger seg mye på gulvet og er i lekegrinden, men når jeg er i dusjen så setter jeg han i den så hopper han og leker med lekebøylen. Da vet jeg hvor han er:)

Skrevet

Begge jentene våre bruker fortsatt vippestolen, de sover faktisk den ene dagsøvnen i sine stoler. Babybjørn´s vippestol er helt genial - Anbefales!! (Vi har en annen type også, den er på langt nær så god som Babybjørn stolen.) Du kan lese mer om den her: http://www.babybjorn.se/produkter/babysittrar/ , vi kjøpte vår på finn.no til kr. 400,-. Det var det verdt!!

Skrevet

Min er 7,5 mnd og bruker vippestol til måltider,mindre gris enn høystolen.

Sitter nå på teppe på gulvet å leker selv,snålt å se den lille rette ryggen sitte å kose seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...