Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lillemy 10.12.75 :)

jeg får opp at du er i ferd med å begynne mer med fysisk trening og dette må du fortsette med for å få til dine drømmer og ønsker. det vil hjelpe deg med å fornye dine kreative ideer :) Tips til trening Yoga :) du er i ferd med å få et budskap og jeg ser at du vil følge dette budskapet. budskapet vil komme til deg i en drøm så tydelig at du forstår det med en gang. Husk å ta en pause når du synes dette budskapet blir for tungt. hva enn som sjer er ment til å sje, og når det sjer, sjer det til rett tid. hold deg klar :) jeg får opp at du har vært i sorg. jeg får opp en avdød som stod deg nær, den sier at du ikke må ha noe bekymring "jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg" forteller denne personen. denne personen er med deg hele tiden og prøver å fortelle deg at den avdøde har det fint og den vil si deg at den elsker deg meget høyt men du må slappe av <3 la sorgene gå.

Annonse

Leo<3

Jeg får opp at du er veldig takknemlig :) ei litt for takknemlig jente :/ jeg får opp at du ikke har det så godt og jeg får opp at livet ditt vil bli snudd på rett vei snart. husk det er ikke egoistisk å ønske seg et bedre liv. Nyt livet ditt, og gi deg selv respekt og husk at du skal ikke gi mer enn det du har selv å gi <3

Du vil snart ha en vaskelig situasjon for deg selv du får en vei du ikke klarer å bestemme deg for å gå. men husk å gå inn i deg selv "hva hadde sjedd hvis jeg gjør det " og "hvordan blir det når jeg gjør det andre" ta en pause fra omgivelsene og gå dypt i deg selv :)

Annonse

Hei!

Lurer på om og når jeg får flere barn? Hvor mange og går det bra i alle svangerskap, hvilket kjønn??

Kan du se om det blir en rolig spebarnstid??

Er født 10.03.83

Takker for svar:)

Hei,kunne du tittet på meg?

Født 09.05.81 hunnkjønn

Har engasjert meg veldig i kampen om assistert befrukting i det siste...

Lurer på om jeg lykkes i "prosjektet" mitt?

Kommer jeg gjennom "nåløyet"?

Og blir jeg noen gang gravid? event.når????

Håper du ser noe. Jeg er veldig åpen for sånne ting,og visstnok lett å få "kontakt" med,så håper du ser noe :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...