Gå til innhold

leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Anbefalte innlegg

skulle bære noen poser i dag og fikk så vondt i bekkenet, måtte gå skikkelig sakte hjem,,,,håper det ikke er bekkenet men, muskulært!?...

gleder meg til svangerskapet er over. får neste ikke på meg sokkene heller om dagen, blir nok ikke bedre neste mnd. klage klage,,,,

meen, er glad da. andre som begynner å bli overstadig rastløse på å få babyen ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143081231-leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli klar for å møte den lille jeg også:)

Begynte svangerskapet med å kaste opp i ihvertfall 23 uker, så kom bekkenplagene like etterpå.. som ikke blir noe bedre akuratt:(

Nå er det arbeid å få på seg skoene, så jeg kan lufte hundene av og til.. Og slitsomt å være våken 1/2 natta pga. mye aktivitet inni der +full blære konstant:P

Men samtidig så er det jo en fantastisk følelse å kjenne at han beveger seg inni der og vite at han har det bra og vokser:)

En opplevelse jeg gjerne vil gjennom flere ganger, tross plagene:)

Ikke lei med like mange eeeee'er, men er lei, ja ;o) Det er nok av plager og lite søvn, så skal bli godt å bli normal! Og jeg er jo spent på å treffe den lille! Menfor meg er det litt anderledes nå enn med førstemann -da kunne jeg ikke vente. For nå nyter jeg masse tid med nummer en så lenge det varer også. Men synes dagene går ganske sent nå, altså -ikke minst at det er uendelig mange dager igjen!

håper den siste 1,5mnd går fort. er nok en litt utolmodig person...men, nok å henge fingeren i før han kommer, så trenger den tiden på alt som skal fikses. kan tenke meg det er litt anderledes med nr.2:) da vet du jo endel om hva som skal skje. hihi. ååå er så spent!!!!

Jeg føler meg litt mer forberedt, men samtidig så er dette en helt ny prins med ny personlighet, og en helt ny fødsel. Så føler meg litt grønn, he he..

Skjønner godt du er spent! Klarer ikke helt å forstå at det nærmer seg, samtidig som dagene går fryktelig sent.

Er også en utålmodig person. Vil stort sett at alt skulle skjedd i går, he he. Så synes jeg var utrolig rolig i 2.trimester! Men skjedde noe når en bikket til 3.trimester, og begynte å vente på babyen. Forskjellen nå fra forrige gang er vel at jeg har mer å henge fingrene i siden jeg allerede har en å kose meg med ;o)

Må innrømme at det tenkes masse på baby og hva som skal ordnes.

Nyt planlegginga og forvetningene så godt du kan midt i all utålmodigheten! ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...