Gå til innhold

Gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir skeptisk når ingen vil se noe.. tenkte jeg spurte litt feil i første innlegg, så jeg omformulerte det litt, men det var ikke meningen :/ Tenker jo på om det er dårlig nytt siden ingen vil/kan "se" om de ser noe på meg og jeg la inn innlegg den 29.... Hadde vært moro med tilbakemelding. Bekymrer meg veldig fra før av. Vil ikke mase her inne, det er virkelig ikke meningen altså. Jeg holder sinnet åpent ihvertfall...

Ha en fin fin kveld alle sammen :)

Får opp 1 gutt jeg :-)

Nei da ikke bekymre deg, og dytt heller opp det første innlegget ditt istedet for å lage nytt :-) Jeg har rett og slett ikke sett det :-)

Bekymre deg heller ikke for graviditeten, dette går helt fint :-)

Lykke til :-)

Klem

*flau* vet ikke hvordan jeg dytter innleggene opp.. ser flere nevner det andre steder.. :o)

Tusen tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg sitter å smiler for meg selv :):) Ble lettet og nesten litt rørt (disse hormonene..) hehe. Da er det bare å glede seg de neste 6 mnd. Ha en strålende kveld, og takk! :)

Når vi sier 'dytter' så mener vi at du svarer på ditt eget innlegg og bare skriver opp eller dytt... og da havner det øverst på siden igjen :-)

Når dette innlegget havner litt lengre ned på listen så prøver du å dytte dette opp igjen for å øve deg så får du se hvordan det fungerer :-)

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...