La vita è bella <3 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Er virkelig på tide å få bilde i avisen og endelig har jeg tatt et bilde der storesøster ikke blinker eller lager grimaser Lurte på om det går an å innlede med "1. februar kom endelig lillebror ut av mammas mage!"? Det har liksom vært et tema med babyen i magen og at han nå er kommet ut av magen.. Hva har dere skrevet?? Godt med litt inspirasjon..
Gjest Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Skrev noe så enkelt som: "16.april kom jeg til verden på Narvik sykehus. Jeg veide 2600g. og var 43cm. lang. Hilser til mormor, morfar, beste, oldemor osv. Hilsen Lykke"
bitthen Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Leste en morsom her en dag, var noe slikt som : " Den..... Kom lille..... til verden med et vræl da han ble kastet ut fra mammas hybel. Vitale mål på verdens skjønneste lille pudding var....... Hilser til den og den og den, stolte foreldre er......." Syntes den var annerledes og kjempesøt Vi hadde den vanlige "kjedelige"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå