Gå til innhold

Liten oppdatering m spørsmål.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde jo (hvis noen husker) IKM på fredag eller lørdag... (mest sannsynlig lørdag tror jeg) Etter det har jeg hatt mens murringer i magen, drit vonde pupper og en veldig sikker "følelse" på at nå er det noe pågang.

Har ikke fått kjøpt test før i dag (kjøpte bare en... regner ikke med å trenge flere) Burde jeg vente til morgen urin i morgen før jeg tester eller har ikke dette noe å si når jeg er såpass mange dager over IKM???

Kan jo samtidig si at syklusene mine har vært stabile på 28 dager siden den roa seg etter p-pilleslutt i aug-10 (altså de siste 3 mnd) og den har alltid vært på 28 dager tidligere uten p-piller =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville testa med morgenurin om jeg var deg :)

Lykke til :D

Skrevet

Da blir det test i morgen tidlig, håper jeg rekker det før ungene står opp, så jeg får badet litt for meg selv =)))

Takk takk =)))

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vente :P

Lykke til :-)

Skrevet

Takk for det =) Jeg stod litt ekstra tidlig opp i dag, sneik meg inn på den andre doen vi har (som er litt for seg selv i en annen etasje) og tok en test.... i all hemmelighet =) =) =)

Den lyste raskt mot meg med to streker (brukte en A1 test) Så denne jenta skal endelig ha nr 3 =) =) =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...