Gå til innhold

Er det rart å lage bad i kjeller UTEN do?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joa, hadde nok fått plass. Men de sier at de rørene som eventuelt hadde passet til avløp til wc ligger for langt unna der vi skal ha badet, og at de rørene som er der er for tynne til do.

Jeg bare smiler og nikker, så lenge jeg får badekar og fliser er jeg egentlig fornøyd. Men gubben mener vi burde ha do også, jeg tror kanskje vi overlever uten..?

HI

http://www.bad.no/produkter/toalett/klosettpumpe/saniflo/sanicompact-c43-wo-klosett-med-kvern/

Finnes alternativer med bokser, åpne og innebygde som plasseres bak vanlige do også. Bad.no har hele serien til saniflo.

Annonse

Hi...er du meg? *fnis*

Vi har nettopp kjøpt hus med knøttlite bad, og skal derfor lage bad i kjelleren også. Dvs vi har dusj, vask og toalett oppe, trødd sammen i et knøttrom, men skal ha badekar i et kjellerrom vi driver og pusser opp. Der nede blir det ikke toalett, men vi er da bare tre i familien også da, så det går helt fint. Vi har også to toalett i huset fra før. :D

Oj, nå begynte jeg å tro at jeg har utviklet personlighetsforstyrrelser og svarer meg selv, men vi er en familie på fire vi, så vi er nok to *fnis*

Yeei for oss! :D

på vegne av foreningen Kjellerbad Uten Do;

HI

Ja, det er rart i mine øyne...

Jeg må alltid tisse når jeg tapper i badekaret, eller mens jeg bader, hehe! Veldig tungvindt å måtte løpe opp for å tisse da. Samme for barna, de kommer jo til å tisse i badekaret da tenker jeg.

Annonse

Ville ALDRI gått for den løsningen. Blir mye tissing i badekaret, og det spesialdoet som en her anbefalte må du for all del ikke tenke på. Vet om noen som har det, kan ikke bruke dopapir engang, for da går det tett.

Spesial doen funker som ja.....hakka møkk. Ingen problemer i dette huset. Men man må bruke lambi, ikke økonomi papir.

Men økonomipapir er jo ikke noe å bruke til noe noenting, så det er intet tap.

En god del rørleggere er ikke så begeistra, men alle er de enige om at det funker fint så lenge man ikke kaster andre ting nedi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...