Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, føles ut som reprise fra sist dette.....da jeg gikk på full pupp puregon, samme nå....hadde 6 egg, i dag to store og ett mini.

Noen som har blitt gravide ved så små sjanser?

Kjenner jeg gir litt faen....det får gå som det går....dette styrer ikke jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det e det. :):) Vet om mange som e blitt gravide med bare ett eneste egg som kunne brukes. Vet også om de som får ut masse egg, får mange som befruktes og masse på frys, men som ikke blir gravide likevel. Bedre med få og gode enn mange og mindre gode.

Uansett....det e bare ett egg som skal til. GULLEGGET!! :):)

Ønsker deg masse lykke til. :):)

Skrevet

Jeg fikk ut 3 egg, kun satt inn ett, positiv test i dag på rugedag 12;)

Skrevet

Tjohooooooooooooo:) Håper inderlig at jeg har sånn flaks! Vår tur nå;)

Men merker at jeg er utrolig rolig til det hele:) It`s out of my control;)

Skrevet

Nå skal du høre her :-)

Ved mitt første forsøk ved Aleris kom jeg til UL og hadde kun tre egg. Det var så langt det klart dårligste forsøket mitt noen gang. Håpet sank..

Ved uttak hentet de ut tre modne (de som var identifisert ved UL) og 4 umodne egg. Jeg fikk to dager senere satt inn ett av de modne og ett av de umodne (som hadde modnet nok til å bli befruktet og hadde delt seg fint).

Et par uker etter innsetting satt jeg med positivt svar på HCG - gravid for første gang!!! Etter 4,5 år og 5 forsøk...

På UL noen uker senere ble det bekreftet levende tvillinger :-)

Så ja - det er håp!

Lykke til. Jeg krysser alt jeg har for dere.

Skrevet

Fikk kun ut to egg jeg.. Sitter her i uke 25 med aktive tvillinger i magen ;) Min erfaring er at få egg betyr god kvalitet på de som er der!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk ett på første forsøk, to på andre og ett på tredje som resulterte i en liten rakker som sover i sengen sin nå :) Lykke til med forsøket, håper at de finner gullegget! :)

Skrevet

Hei igjen kjære popstar!

Det gjør godt å lese om dere som har lykkes på tross av få egg og delt deres erfaringer med popstar på denne linken. Tenk, i tillegg på alle de som lykkes som ikke deler erfaringer her på BiM!

Dere har også lykkes å bli gravid før så jeg sier det igjen "så lenge det er egg er det håp"!

Stå på, jeg heier på deg og dine egg og ønsker deg alt vell fremover.

Klem, klem

Skrevet

Sitter her og tenker på deg og grubler litt frem og tilbake. Du har ikke skrevet så mye i det siste som du tidligere brukte å gjøre og jeg har også sett du har vært på andre forum for å sjekke ut andre alternativer.

Jeg lurer på hva klinikken har gjort annerledes denne gangen for å optimalisere dine sjanser nå som dere går til privat klinikk? Har du fått andre medisiner, regime etc? Har de foretatt hormonmålinger i begynnnelsen av syklusen? Prøver du Menopur som inneholder LH i tillegg? Du trenger ikke å svare om du ikke føler for det for det er bare jeg som sitter her og tenker på hvordan dere skal få ønskebarnet deres ved å gjøre alt som er mulig å gjøre.

Tenker på deg og følger med deg fremover

Skrevet

Du er da så søt:)

Grunnen til at jeg ikke har vært inne så mye, er vel fordi jeg ikke er like opphengt;) Tar det som det kommer, pluss at jeg har fått indre ro nå. Har vel kanskje akseptert at mulighetene er små.

Tok blodprøver i forkant, og da var mitt fsh på 10 mot da 16 som det var for to år siden. Pluss at jeg hadde 6 eggposer å skue. Da tenkte vel legen at det bare var å kjøre på.

Jeg har kort regime denne gang, og egga mine ( de to som er) vokser tydeligvis fort, for jeg har gått på sprøyter i fem dager, skal til kontroll i morgen for å se om det blir uttak på lørdag eller etter helg. Går på 400 puregon.

Vi får nå se hva som skjer, jeg må bare akseptere skjebnen. Har fått ett vokaltilbud som veier opp litt ihvertfall om det går dårlig nå;)

Skrevet

Stå på og ikke gi opp håper du:-)

Jeg har vært superpositiv og sagt at dette sitter på første forsøk hele tiden og nå har jeg testa 3 pos tester hjemme og venter på blodprøvesvar nå:-) Tok ut kun 3 egg, hvorav 2 ble befruktet, men det andre ikke var bra nok til frys. Det de satte inn var topp og det skal bare ett egg til:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hei popstar,

Har ikke skreve noe særlig her før, men la merke til nicket ditt fordi historiene våre er ganske like.

Jeg er 39år og har spontanabortert 3 ganger de siste årene, vært i gjennom et prøverørsforsøk med to egg ut, uten befruktning. AMH verdi på 0,3. Kom så langt at vi reiste til Spania for å snakke med en klinikk om eggdonasjon, men ble i siste øyeblikk gravid av oss selv. I dag har jeg vært på ultralyd og sett en perfekt liten tass med et bittelite bankende hjerte. 9 uker på vei, og i dag tror jeg endelelig at det kan ende godt.

Så det er tydeligvis håp for oss :-)

Skrevet

Se der ja:)) Det virker OFTE sånn at når vi endelig gir opp og kaster inn håndkleet, nei da...da sitter`n!!

Uendelig godt å høre om alle historiene her inne, men jeg føler vel alltid at jeg aldri havner i noen "flaks"-kategori.

Men hvem vet, kanskje gullegget er i magen nå, kanskje det ligger latent, kanskje det aldri kommer....det vet vi ikke!

Som jeg bruker å si: Come What May:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...