Gå til innhold

Noen som vet når Kid har "hele butikken 40%" neste gang??? Prøver igjen:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å ringe Kid istedet for å spørre her?

 

Dessuten, gardiner til et helt hus på Kid? Jeg synes de har så mye ræl der så det ville jeg aldri gjort, men deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt kjøpt gardiner til hele huset på Kid. Masse fint:) Og greit at det ikke er så dyrt, for da kan en gardiner etter årstidene. De som bruker 15000kr på gardiner bare til stua, kan jeg ikke forstå meg på.

 

Ring Kid og hør. Tror forresten de har 30% på gardiner på Princess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så irritabel da! Noen som har hatt en dårlig dag eller? De har da vel ikke bare ræl på kid. Hvor har du kjøpt dine fantastiske gardiner da, sutrekjerring?

 

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si Kid har mye ræl men... Synes de har flotte gardiner jeg til en grei pris.

Vet ikke når KID har tilbud igjen, men Princess har -30% nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe!!

Jeg har ringt å spurt, men av en eller annen grunn ville hun ikke si noe om den saken (!), så derfor spør jeg her:)

 

Synes de har mye fint på Kid (selv om det ikke var spørsmålet) og vil gjerne være en motvekt til min kjære svigemor som brukte 250 000 på gardiner til bare stue og spisestue. Dessuten har vi akkurat bygd et veldig stort hus, med veldig mange vinduer. Bare stua har 7 vinduer og to doble dører, og alle soverom har minimun tre vinduer, så det blir fort dyrt uansett. Har råd til å kjøpe dyrere, men liker ikke sløsing selv om vi har "mulighet" til det, som det så fint heter.

 

Takk for svar til dere andre:) Sjekker ut princess:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker riktig så har de det ett par ganger i året. 1gang på våreb og 1gang på høsten! Så nå har de jo akkurat hatt det for 2uker siden, så tipper ikke før utpå høsten igjen.

 

Men de har jo masse tilbud hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan stemme det, de fleste butikker av den typen har jo vår/sommer og høst/vinter kolleksjon, salgene kommer som oftest i forbindelse med avsluttingen av en kolleksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet gardiner på mange rom og heller investert i enkle lameller eller plisé på stua evt utvendig solskjerming som slipper gjennom lys, spesielt i rom hvor sola står på mye av dagen, da sola blekner møbler og mye annet.

 

Nå er ikke jeg spesielt fan av gardiner da, men ville aldri kjøpt gardiner til et helt hus på f.eks Kid, synes de har mye "ræl". Nå svarte jeg ikke på spørsmålet ditt unnskyld, et tips, de har 30% på alle gardiner på Princess nå, bedre kvalitet enn Kid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, lameller og plissègardiner er det styggeste jeg ser. Får sånn offentlig kontor-følelse.Men, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei venninne av meg jobbet på bohus før, og hun sa at de ansatte fikk aldri vite når det ble tilbud og kampanjer på varer. nettopp fordi de ikke skulle si det til alle de kjente. blir nok en stund til kid kommer med 40% igjen, siden de nettopp er hatt det.. til sommeren kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...