Gå til innhold

Pasienthotell i Kristiansand..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har bodd på det "nye" pasient hotellet på sykehuset i KrSand etter fødselen?

Med første bodde jeg på vanlig barsel pga litt kluss etterpå. Men har jo hørt at hvis fødselen foreløper vanlig kommer man på pasienthotell hvor man klare seg så og si selv. Og at far kan bo der. Men lure på får man di samme tingene på dette hotellet, tenker da på; klær til baby, bind, bleier. Og div. For på barsel med eldste jenta brukte vi nesten bare sykehustøyet på henne. Men hvordan blir dette nå evt, noen som vet??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bodd på pasienthotellet..men jobber på sykehuset.

Det er sykepleiere/barnepleiere som jobber på pas.hotellet. Disse hjelper til, men det er lagt opp til at man skal klare seg mest mulig på egenhånd. Far betaler 300-400 kr natta.

Da jeg var på svangerskapskurs i forrige uke, sa jordmor at det var slutt på at vi fikk låne klær til babyen. Man må derfor ha med seg klær til babyen som han kan bruke mens han er på sykehuset(både på barsel og pas.hotellet). Bleier får man av sykehuset.

Jeg har lyst å bo på pasienthotellet dersom alt går fint. Har hørt masse positive tilbakemeldinger fra bekjente som har benyttet seg av dette:)

Skrevet

Hei. Og tusen takk for svar!:-) man må ha med egne klær altså! Hm, da må jeg nok kjøpe mer;-) har ikke kjøpt så mye siden det er litt vanskelig å vite size på disse barna;-) har også hørt bare positive ting så håpe jo på å komme dit. Men som sagt, gjorde ikke d forrige, så får bare vente å se. Forrige gang bodde mannen hos meg på vanlig dobbeltrom. Og da å måtte han bet noen hundre pr natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...