Gå til innhold

Noen fra Afrika her/ eller noen som har Afrikansk partner

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er interessert i å komme i kontakt med noen som er fra Afrika eller som har en partner fra Afrika. Jeg venter selv barn med en Afrikansk mann og synes det hadde hvert hyggelig å bli kjent med noen andre som har samme "mix":-)

Fortsetter under...

Hei:-)

Barnefaren kommer fra Ghana og jeg er Norsk:-) Er din mann Norsk? Vel det Hadde hvert fint å få kontakt med andre "blandinger" men også Afrikansk i Norge som deg. Jeg bor på Høyenhall i bydel Østensjø, han bor i Italia nå, men kommer til Norge i august:-) Vi venter ei jente og har termin 18 august:-)

Hva med dere,,,fortell:-)

Annonse

• 2 uker senere...

Gratulerer med bryllup:-) Gleder du deg? Jeg synes faktisk det hadde hvert fint og spennende å knyttet vennskap med noen som har tilknytning til Norge/Afrika, Afrikansk familie eller annen mix:-)

Min lille baby ventes i august :-)

Är det noen av dere som bor i Oslo eller närheten? Kanske man skulle kunna träffas någon gång? Själv har jag inte bott länge i Norge och skulle gärna knyta lite kontakter här. Har någon av er varit i Afrika förresten och besökt era partners hemland? Jag har varit i Sierra Leone tre gånger men har inte kunnat åka dit sedan vi fick vår dotter, får vänta tills hon blir lite större :)

• 2 uker senere...

Annonse

Mange plager her og der, men ikke mer enn som forventes, kan ikke klage:-) Bare si fra når du ønsker å møtes:-)

Jeg har ledige torsdager på dagtid, helgen går og noen mandager og tirsdager:-)

• 2 uker senere...

Takk for det! Ja, jeg gleder meg kjempemasse! :-) Gleder meg også masse til å treffe familien hans, selv om jeg er veldig spent på hvordan kommunikasjonen kommer til å gå siden de ikke snakker engelsk, og jeg ikke snakker fransk...

Så koselig med baby da :-) Jeg gleder meg til jeg kan begynne å tenke på småsøsken til gutten min. Hvis jeg er heldig, så kanskje allerede til neste år..

:-)

wow! underbart :) då får du en varmare sommar än vi här i norden då. synd att du inte bor i Oslo hade ju varit kul att få till en träff med lite fler folk. Ja det där med brister i kommunikationen... jag hade en del problem när jag var i Sierra Leone första gången då många i min sambos familj inte snakker engelsk utan krio. Hur var det när du var i Nigeria då? De snakker väl också en slags krio på vissa ställen där? Men krio liknar ju i alla fall engelsk men franska är ju en helt annan femma... men men det finns ju alltid kroppsspråk :) Lycka till med bröllopet och hoppas sonen din får ett syskon snart då :)

Hei!

Du må fortelle meg hvordan det var å være i Ghana:-) Jeg regner med å dra dit for å besøke hans familie når barnet vårt er et par år gammel. Bestemor begynner å bli gammel og vil gjerne se barnebarnet:-)

Jeg er så spent på den lille jenta vår, hvordan ser hun ut, hvem ligner hun på, hvordan vil hun utvikle seg?:-)

Hun får seks søsken, tre fra Ghana og tre fra Norge, alle søsknene er store og hun en attpåklatt for dem alle:-) Det blir så spennende:-)

Hei Terry!

Velkommen skal du være:-)

Så fint at mange er med:-) Det går litt tregt her synes jeg, skulle gjerne blitt kjent med dere, litt fortere:-)

Nå er det sommer og jeg har flytteplaner, er i uke 30 og kjenner det nærmer seg:-O

Velkommen terry kul med lite fler i forumet :-)

Kul om vi kan få till en treff snart. Jag kan ses i veckan som kommer, vad säger ni om det? Torsdag skulle passa mig bra, kan ni då? Jag har ju fortfarande permisjon, hur har du det Alida*Englebarn jobbar du fortfarande? Måste vara tungt hur som, minns hur tung och stor jag var i vecka 30...

Hoppas på lite finare väder också är så trött på detta regnet :-(

Hei!

Jeg kan treffes på torsdag:-) Jeg orker ikke jobbe lenger fordi jeg sover dårlig om natta, snur meg og finner ikke riktig stilling på noen måter, når jeg våkner brenner halsbrann og det blir å svelge seg i søvn. Jeg har dårlig med energi om dagen og begynner med mer frukt og grønt nå:-O

Jada jern og omega 3 er fast hver dag:- Lege ringes i dag.

Ellers gleder jeg meg til min Amalie kommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...