Gå til innhold

Dere vet at man ikke kan spå graviditet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der har vi alle ulike syn på, noen tror på spådom andre ikke....

Hva vil velger å tro på eller ikke er opp til en og hver...

Har du noen gang prøvd å bli spådd?

noen som har treft på deg?

Kommer du bare inn her for å irritere?

Jeg tror på spådommer, har blitt mye spådd og mange har hatt rett på meg.

Har brukt sånn ca. 60.000 kr på spådamer for at de kan fortelle meg når jeg blir gravid. De tok feil hver eneste måned i 13 mnd nå. Men får rett på alt annet. Så jeg tok og lette etter litt informasjon, tok kontakt med et av norges dyktigste synske damer (hun fra tv norge) og hun fortalte meg det. De som bruker tid på å spå graviditet kaster bort dine penger.

Men hver så god, her inne spår dere hverandre gratis på graviditer blant annet, ingen skade i det. Men skulle bare si fra så folk ikke mister troa for at noen sier du ikke blir gravid før om et år ect.

Skyt meg, I don't care.

Hi

milde himmel, nesten for dumt å svare på det her.

ingen kan 100% spå noen verdens ting!! hvert eneste menneske på denne jorden har fri vilje og kan velge ut sin egen skjebne i valgene man tar hver eneste dag!

det vi "ser" er et alternativ for hvordan fremtiden din kan bli, en mulighet og et håp om hvordan ting kan utvikle seg, evt en advarsel om å ta bedre valg så man ikke ender opp i noe negativt.

når jeg spår graviditet så vet jeg jo at det kan bli feil, for har man ikke sex rundt eggløsning så kan man faktisk absolutt ikke bli gravid. når jeg spår graviditet så spår jeg under forutsetningen at personen har et aktiv sex liv og er i "fare" sonen for å bli gravid. om man har problemer med å bli gravid så er man også veldig klar over at det kan ta lang tid, og at det ikke blir noen enkel vei. det jeg da som regel får opp er gode fruktbareperioder, som med alle andre, og det er da jeg føler det er stor sjans for at man får en spire. MEN jeg eller noen andre kan jo ikke gå inn med noen garanti om at man blir gravid når vi ser det. og det tror jeg alle her inne er fullstendig klar over, jeg håper i hvertfall det!!

Jeg må si jeg synes det er utrolig urovekkende og trist at du har måtte bruke 60 000 på spåtelefon for å finne ut om når du blir gravid. Jeg håper du har fått spiren din og at du har fått ro rundt det hele.

Og man kan også forutse dødsfall.. Men de fleste som spår og ser går ikke inn på sykdom og død fordi noe skal man bare ikke vite og det er et utrolig skummelt felt å gå innpå.

Nei jenter, det vi ser er et alternativ til hvordan fremtiden kan bli, ikke lev eller legg livet opp etter hva vi ser!! Livet er DITT og blir som du selv velger, husk alltid sunn fornuft!!!

*lys og kjærlighet*

Hei!

Takk for innlegget ditt, og tusen takk for gode ord. :)

Har fått så utrolig mye fint ut av spådommen, har gitt meg håp når jeg har vært laaangt nede og fått meg opp på bena gang på gang, så jeg kommer nok til å fortsette å ha troa på det. Men jeg blir nok ikke å spørre etter graviditet noen gang igjen. Gjør så vondt når jeg får håpet på at NÅ er jeg gravid så skjer det likevel ikke..

Hi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...