Gå til innhold

vi er ny her i bergen :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi flyttet hit til bergen i februar,pga samboer fikk ny jobb :) har med oss en gutt på 5 og lita snuppa på 4 mnd.

vi har ingen nettverk her og ingen familie.

er det noen som vet om aktiviteter,trille grupper,barseltreff etc som vi kan melde oss på for å stifte ny bekjentskap ?

vi bor på lønborg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer fra forresten?

Ta turen innom helsestasjonen, der henger ofte oppslag på ting og tang man kan være med på.

Bli m på babysang, svømming osv.. Der er mye forskjellig har jeg hørt. Er ikke verdens flinkeste selv til å hoppe rundt i Bergen på dagtid enda, jenta vår er også 4 mnd :)

Skrevet

vi kommer fra en liten kommune i troms.

takk for tips :))

Skrevet

Vi deltar på babysang ved Frelserarmeen i Sandviken, finnes i en menighet i Åsane også, det er mange babysanger rundt omkring! :-)

Ellers er det mor-baby-trening i Lemkuhl-hallen ved Handelshøyskolen, søk på SIB.no så kan du se på timeplanen til Lemkuhl-hallen..Det er gøy og god trening!

Vet også om åpen barnehage i tilknytning til Maria-kirken i Sandviken, har ikke vært der selv, men flere i barselgruppa har vært der og skryter av den.

Og så er det mini-bootcamp i Nordnesparken to ganger i uken, med barnevogn.. Det har jeg ikke testa ut, men virker gøy.

Er ellers glad i å gå turer i nærområdet, Munkebotn er jo kjempeflott da, både fra Sandviken og fra Eidsvåg :-)

Hvis du vil ha turfølge er det bare å si fra, har en gutt født i oktober 2010.

Skrevet

tusen takk :) her var d masse gode tips å få :)

tenkte vi sku dra på baby kino 5 april Jørgen + Anne = sant.

har du/dere vært på baby kino ?

tilhører du/dere helse stasjonene i sandvika ?

Skrevet

Har ikke vært på babykino, sikkert hyggelig det! Men nå er poden snart 6 mnd og veeeldig aktiv, så ser for meg to timer med hopping i fanget og slitne armer :P

Vi tilhører Sandviken helsestasjon ja, det gjør kanskje Lønborglien også? Velkommen skal du være iallfall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...