Gå til innhold

I morgen får vi kanskje vite... :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om det er gutt eller jente i magen :))) Gleder meg sånn til å forhåpentligvis få vite at alt er bra med babyen :)

Vil gjerne takke dere som har spådd meg, både ang kjønn og andre ting. Jeg setter veldig stor pris på det, og i morgen kan jeg kanskje gi en tilbakemelding på kjønn. Jeg er 15+2 i morra, så det er litt tidlig, men fikk vite kjønn når jeg var 14+2 sist jeg var gravid :)

Om noen har lyst til å ta en siste titt på kjønn, er det bare moro :) jeg har brukt pendelen på meg selv to ganger tidligere, og lurer fælt på om det stemmer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pendelen min sier ennå jente :) får håpe dere kan se kjønn no da :D fikk selv vite kjønn på siste mann fra uke 14:)

Skrevet

Alt blir veldig rosa her nå så jeg tror jente :-)

Skrevet

jeg tror også jente :) masse lykke til i morgen vennen!! klem

Skrevet

masse lykke til,tror jeg har fått opp jente på deg tidliger jeg også,men får opp en gutt er nå..men men.

Skrevet

Da var ultralyden gjort :) og han kunne ikke si sikkert på kjønn... søren altså :P men alt så fint ut ellers. Navlestrengen lå midt mellom beina, men han helte mest mot jente. Så da får vi vente noen uker til, og håpe det synes bedre da :)

Aurora: jeg tror du har fått opp gutt på meg hver gang du har sett :) ellers har de fleste, som jeg kan huske, fått jente :) Pendelen min viser også jente, men jeg tror liksom allikevel at d blir en gutt. At d går an å bli så opptatt av noe så egentlig uvesentlig :P

Skrevet

så bra at babyen din er frisk og fin :))) må ha vært deilig å ha sett han/henne (heller fortsatt mot henne jeg da hihi)

håper du får en strålende dag vennen :)))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...