gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 i går så jeg en dame på bussen som hadde sånn hun puttet hendene nedi som var festet på vognen oppe på handtake.den hadde pels inni og såg veldi deili ut. er d noen som vet va jeg mener og hvor jeg kan få tak i sånn.angrer selfølgeli på at jeg ik spurte henne.
poppi ** med babyjente Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Håndmuffe:) http://www.lilleprinsen.no/product/454540/Teutonia_Polarbear-handmuffe.html
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 åååw tusen takk,nu ble jeg veldi gla skal bestilles tvært )
trutta Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Det var vel ikke meg du så??? Neida kjørte ikke buss i går. Kan bare anbefale en sånn en dings, men lurer på om det er riktig årstid for å kjøpe det nå? Skal du bruke den nå? Var sååå glad å ha den om vinteren, hjelper også litt når det regner! Har min fra tyskland, men de sender ikke til norge mener jeg. Sylvia
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 hehe tenkte å kjøpe for å ha t høsten,nu e d deili vår i bergen så trur ik d e vits nu,mn bi kjekt å ha. liker ting som man kan stæsje på vogna,fikk koppholder hos mannen min,kjempe fornøyd tenkte jeg skulle sjekke ut litt i butikkene her evt bestille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå