mariabee Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Vi steller vel rundt kl 19 og mat etter dette, om vi er så heldige at hun vil ha. Som regel vil hun bare i sengen med tutt og kos, sovner fort da Våkner som regel rundt kl 02 for mat og vi står opp 07. Nå i denne tiden så ligger vi på teppet på gulvet og tuller. Koser og øver litt på rulling og ligger på magen. Ellers blir det litt i babygymmen, en sangstund og vippestolen. Og andre kvelder et langt bad. hVA gjør dere på kvelden?
jlille Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg steller han i god tid før 18, for plutselig kan han bli stuptrøtt og da er det bare å finne senga Etter pysj får han bittelitt grøt som jeg har pæremos med morsmelk i. Så går vi på rommet hans, leser en god natt-historie, prøver med en skvett med melk og så er det leggetid. Vi tar treninga og lekene på morgenen, dagen/ettermiddagen vi. På "kvelden" (som er fra rundt 18 for han) er det roligkosetid. Det er ikke alltid han vil sove, men da ligger han å prater med uroen sin som henger over senga (han ligger å skravler fælt nå ) Så lenge han ikke skriker tar jeg han ikke opp...
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 hun har en blund til rundt 17.30 da f¨århun får pupp.etter det så er d litt baby gym,kos me pappa og storebror som er borte hele dagen,så e d grøt,bad og senga ca 19.30-20.00 nå spreller hun på babygymen sin og høres utålmodi ut for at hun har rullet på magen men kommer sæ ikke tilbake enda.hehe så søt <3
*Nøtta* Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Ruller rundt under babygymmen,spiser kvelds,noen dager bader vi lenge...,men et must når hun begynner å bli trøtt er å kle av henne buksen og la henne sprelle barføtt. Da holder hun enda litt lengre og blir strålende glad. Og å ta seg en tur uti gangen og hilse på seg selv i speilet slår heller aldri feil. Idag prøvde jeg å tappe litt vann i baderomsvasken,satt henne på kanten med fotene oppi- stor sukse. Og den lille hånden prøvde å fange vannstrålen fra springen. *hi-hi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå