Gå til innhold

Hva gjør dere med baby 4mnd etter kl 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi steller vel rundt kl 19 og mat etter dette, om vi er så heldige at hun vil ha. Som regel vil hun bare i sengen med tutt og kos, sovner fort da :)

Våkner som regel rundt kl 02 for mat og vi står opp 07.

Nå i denne tiden så ligger vi på teppet på gulvet og tuller. Koser og øver litt på rulling og ligger på magen. Ellers blir det litt i babygymmen, en sangstund og vippestolen. Og andre kvelder et langt bad.

hVA gjør dere på kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg steller han i god tid før 18, for plutselig kan han bli stuptrøtt og da er det bare å finne senga :)

Etter pysj får han bittelitt grøt som jeg har pæremos med morsmelk i. Så går vi på rommet hans, leser en god natt-historie, prøver med en skvett med melk og så er det leggetid.

Vi tar treninga og lekene på morgenen, dagen/ettermiddagen vi. På "kvelden" (som er fra rundt 18 for han) er det roligkosetid.

Det er ikke alltid han vil sove, men da ligger han å prater med uroen sin som henger over senga :) (han ligger å skravler fælt nå :P)

Så lenge han ikke skriker tar jeg han ikke opp... :)

Skrevet

hun har en blund til rundt 17.30 da f¨århun får pupp.etter det så er d litt baby gym,kos me pappa og storebror som er borte hele dagen,så e d grøt,bad og senga ca 19.30-20.00

nå spreller hun på babygymen sin og høres utålmodi ut for at hun har rullet på magen men kommer sæ ikke tilbake enda.hehe så søt <3

Skrevet

Ruller rundt under babygymmen,spiser kvelds,noen dager bader vi lenge...,men et must når hun begynner å bli trøtt er å kle av henne buksen og la henne sprelle barføtt.

Da holder hun enda litt lengre og blir strålende glad. :)

Og å ta seg en tur uti gangen og hilse på seg selv i speilet slår heller aldri feil. ;)

Idag prøvde jeg å tappe litt vann i baderomsvasken,satt henne på kanten med fotene oppi- stor sukse. Og den lille hånden prøvde å fange vannstrålen fra springen. *hi-hi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...