Ennai Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Titter innom fra småtroll 0-1 år. Ville bare si at dere må kose dere med magen så lenge dere har den! Tro meg, det er stooor sjanse for at dere kommer til å savne den. Jeg trodde ikke jeg kom til å savne min, men nå, 8 mnd siden fødsel, er den et stort savn. Strutte rundt med trill rund mage og være STOLT av den. Jeg vet det er tungt på slutten, men kos dere så godt dere kan. Enklere sagt enn gjort, men dere kommer ikke til å angre på det i ettertid Lykke til med resten av svangerskapet, fødsel og tiden etterpå Dere har mye godt i vente )
lykketreff:-) Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Takk for det! Selv savnet jeg ikke magen en dag etter forrige fødsel, og håper på samme lettede følelsen denne gangen ;-D Jeg liker ungene bedre på utsiden enn innsiden, for å si det sånn :-)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg vet hva du snakker om, hehe Det gikk ikke mange mnd før jeg begynte å savne de første sparkene, spenningen til første ultralyd og magen som vokser Ble gravid fort igjen da, når lillegutt var 6 mnd ca lyste det en positiv test mot meg igjen og sitter her nå med stor mage og deilige spark Men selvfølgelig begynner jeg å bli lei nå, hehe.. Man er aldri fornøyd virker det som :-P Er 36 uker i morra
eskil2687 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Koser meg ingenting med magen lenger no nei. Bare plager her og altfor slitsomt vært denne gangen. Vært sykemeldt siden januar og har det helt for jævlig rett og slett. Går nesten å teller timer nå,3,5 uke te 40 uker.Håper nesten det bi keisersnitt om 13 dager. Ligger antageligvis med rompa ned. Så lengter noe helt sinnsykt te æ e ferdig og at det herre e siste gangen,e 42 år så e vel derfor:(((((
Popelko Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Takk for det Men jeg må si at jeg IKKE kommer til å savne magen, og heller ikke svangerskapet ellers Nå gleder vi oss bare til å få ut lillesøster
paper Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 eeeehh-NEI!!!! Kommer ikke og ALDRI til å savne dette svangerskapet eller magen. Vært problemer fra dag 1, og verre har det blitt!!!! I beste fall holder jeg litt til, i uke 31 nå så tida snegler seg avsted.... hmmm...ikke ALLE har svangerskap de vil savne, nei!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk for påminnelse - jeg er helt enig med deg!!! Å jeg koser meg det jeg klarer å...med 25 dager til termin Det er en fantastisk opplevelse og et privilegium å få muligheten til å gå gravid (for tredje gang!!!) - så jeg er supertakknemlig og veldig veldig lykkelig! Jeg forstår dere som har mye plager, at det er et stort slit og veldig krevende - for all del...men jeg føler heldigvis at de aller fleste nyter å gå gravide og koser seg med det Men selvsagt er det ekstra stort og koselig å tenke på hva som er premien med å komme i mål - en nydelig liten skapning av et barn på brystet som man elsker så høyt - ingenting slår den følelsen ♥
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå