Gå til innhold

Reisetrille - jeg blir gal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal ut å reise/fly i påsken og har derfor tenkt å skaffe oss en reisetrille. Det viktigste er at den kan legges mest mulig ned i ryggen og har god kvalitet. Har kikket, men det har ikke kommet så mange i butikkene enda og jeg er like forvirret som da vi skulle kjøpe første barnevognen. Har Mountain Buggy og er superfornøyd, men synes denne er for mye å drasse med på ferie...

Noen som har noen tips eller gode erfaringer for oss nybakte mammaer før vi kjøper? Han er 9 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Vi sto mellom Maclaren xlr og baby jogger city mini. Ente opp med den siste og den kan virkelig anbefales! Mer genial trille finner du ikke spørr du meg! Men den er rimelig dyr da, 3000kr for vognen så har vi kjøpt myggnetting, regn/vindtrekk og sånn bøyle de kan holde seg i:). Her kommer den vel på ca 4000 med alt. Mamma kjøpte den i usa til oss, under halvpris der;)

Lykke til i jungelen!

Skrevet

Ikke kjøp Graco Mirage ihvertfall! Den er pyton å trille!

Skrevet

Carena easy er en billig og grei trille hvis den kun brukes på reiser. Den triller skjevt etterhvert hvis den brukes mye. Jeg sikler på bugaboo cameleon som ekstravogn.

Har hørt mye bra omMaclaren da.

Skrevet

4me fusion! full liggestillig, god å trille, ok handlekurv, enkel å slå sammen, lett (6kg!) å tar liten plass. koster 1700kr å da følger det med regntrekk, stormtrekk, adapter til maxi cosi bilsete å reiseveske..:) om man er heldig får man den med som håndbagasje på flyet, den er helt på grensa:)

Lykke til i reisetrillejungelen;)

Skrevet

Vi kjøpte Simo 487 reisetrille til ferien i fjor, veldig fornøyd med den. 4 hjul, god å trille og full liggestilling, titteluke i kalesjen og kurv under vogna. Følger med fotpose og regntrekk og prisen ligger vel på 2700, jeg kjøpte mi brukt på finn til 1800. Ekstrautstyr som bl.al en gjev parasoll.

Skrevet

Vi kjøpte baby jogger city mini pga god solskjerming som vi syns var viktig når vi var i syden. Ryggen kan legges langt ned og vognen kan legges sammen med en hånd. Kjempegreit når man skal klappe den sammen raskt. Vi var på Gran Canaria og når vi tok buss der måtte vi legge vognen under i bussen av en eller annen grunn. Så veldig glad vi hadde en enkel vogn å legge sammen:)

koster som nevnt i et annet innlegg litt, men syns det var en super trille å ha med oss..

Skrevet

er ingen quinny men er veldig lik titanium breeze (som nå er tatt ut at produksjon, for de mente den var for lik 4me fusion!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...