Gå til innhold

Noen som har Kvik kjøkken her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Hvilken type valgte dere? Problemer med levering? Sammenlignet dere priser med Ikea eller andre kjøkkenleverandører da dere bestilte?

Vi skal ha nytt kjøkken :) og vurderer blant annet Kvik.

Skrevet

Vi har Kvik (Mano høyglans) og er veldig fornøyde. Det eneste som var dårlig var skruene som fulgte med til monteringen, de brakk! Så brukte egne skruer.

Var å tittet på HTH, der har de en lignende type, men service'n var elendig der. Ikea var ikke en mulighet siden det er 6-7 timer unna...

Skrevet

Ok takk for svar :) Vi vurderer også høyglans, men med handtak.

Vi har heller ikke Ikea her vi bor, mange timer unna, men mange som bestiller og allikevell lønner det seg.

Hmm litt dårlig at skruene ikke funket da...

Skrevet

Hei! Jobber selv på Kvik, og er derfor ikke helt objektiv;) Men kan berolige deg med at problemet med skruer som knekker er fikset opp i:) Lykke til uansett hvilket kjøkken du velger!

Skrevet

he he takk for svar. Men da vet du kanskje også hvordan dere ligger prismessig i forhold til Ikea? Her jeg bor har vi Kvik men ikke Ikea slik at frakt fra Ikea er ett tillegg.

Skrevet

Hei!

Har selv jobbet på Kvik, og har kjøkken derfra, så jeg vil si jeg har noe erfaring.

Prismessig så er det ikke så mye dyrere enn Ikea, det du betaler mer får du igjen i kvalitet. ;)

Ikea har skiftet ut skuffe-skinnene sine, så de tåler mindre nå enn før.

Så en skuffe fra Kvik tåler mange ganger mer vekt enn Ikea sine skuffer.

Du kan trygt sammenligne Kvik og Ikea på pris, jeg tror Kvik kommer godt ut.

Du får også bedre hvitevarer på Kvik, de kjører bra tilbud fra Siemens og Constructa.

Constructa blir produsert av SIemens, men det er bare rimeligere.

Jeg pleier å sammenligne det med Coop-produkter, egentlig det samme, bare litt billigere. ;)

Spør om å få se på XXL-kjøkkenet til Kvik, du vil garantert synes det er smart!

Skrevet

Vi har Kvik kjøkken og er superfornøyd med det :) Ingen ting å utsette på kvaliteten og det er meget praktisk.Vi hadde ingen problem med levering,her var det ingen skruer som brakk,og mener å huske at prisforskjellen Kvik/Ikea var minimal.Min erfaring er at Kvik kjøkken er av betraktelig bedre kvalitet enn Ikea

Husker ikke hva kjøkkentypen vår heter,men det er hvit høyglans,med xxl skuffer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...