fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 er såååå lei av vinteren, og har lyst til syden... sitter å ser på tur og dit vi vill er det ledig da jeg er i uke 32.... altså 31+3. noen som har erfaring? har nesten 4 timer med fly, men temperaturene er på rundt 20-25 grader da.... mest skeptisk til flyturen og om det skulle oppstå noe.... uff ikke enkelt å finne ut hva man skal gjøre.... har bare lyst å få en ferie med de andre barna før nestemann kommer... takk for svar
A_K Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det hadde jeg ikke turt.... Er det lov å fly så sent? Jeg ville i hvert fall sjekket med flyselskapet om de tillater det:)
tina 79:) Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Sjekk med flyselskapet om de tillater både ut-og hjemreise. Det kan hende at du må ha legeerklæring på flyturen. Vet at grensen for innenriks er så sen som uke 37, så det kan hende det går fint. Hvis du er i form, er det vel bare deilig å kutte ned ventetiden med en sydentur... jeg hadde gjerne reist, men er 38+0 i dag, så det toget har nok gått. Mallorca er et svært sivilisert sted, med godt helsevesen, så det går sikkert kjempefint!
Anine78 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hei, Ja du må nok sjekke reglene hos flyselskapet. Alle har forskjellige regler. Jeg var på Mallorca sist jeg var gravid. Riktignok i uke 22 eller noe sånt men det var kjempe deilig. La bare en våt tskjorte på magen da jeg solte meg så den ikke skulle bli for varm Kos deg på ferie
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Høres fristende ut med Mallorca nå, men sjekk det med å få fly. Kjipt å ikke kommeg seg hjem derfra :-) Men vil tro at når innenriks har grense på 37 så vl det gå greit med 32 altså. Jeg hadde ikke reist nå, men det er fordi da jeg var gravid sist fikset jeg ikke varmen i det hele tatt, syns norsk sommer med rundt 20-25 grader var verre enn jeg normalt syns det er med syden og over 35 grader. Og normalt er jeg VELDIG glad i varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå