Anine78 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hei, Er det fler enn meg som ikke helt har skjønt at det snart kommer til å vøre en til i familien? En uke igjen til termin og jeg synes fortsatt det er veldig rart å tenke på. Folk ringer og sender meldinger hele tiden og spør om jeg er lei og alt sånt, men jeg må inrømme at jeg synes det er ganske deilig å ha noen dager hjemme alene. Leser blogger og gleder meg til å pynte til påske he he. Det er klart jeg gleder meg til ikke å være gravid lenger. Til at mat skal smake godt igjen, ikke ha halsbrann, kunne snu meg i sengen uten at det er et prosjekt, ligge på magen selvfølgelig og kunne sitte på gulvet og leke med storesøster. Men selve det at det faktisk kommer en baby tenker jeg liksom ikke så mye på. Føler meg utrolig rar når jeg sier det. Regner med at det er mange av dere som synes jeg er fryktelig teit.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har det akkurat som deg! Føles så rart og uvirkelig at det er en baby inni magen som snart kommer ut og trenger stell og kos Enda jeg kjenner masse liv og bein overalt :-P Får en sånn uvirkelig tanke over meg liksom, vanskelig å forklare, hehe :-P Men gleder meg til å få se lille babyen og kose masse med henne Er veldig tungt på slutten nå, alt er nesten et ork.. Men er verdt det da
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Så godt åhøre at flere har det som meg! Hadde siste arb. dag på jobb idag, og skjønte liksom ikke helt alle gavene og lykke ønskene...Er det mulig??! 22 dager igjen idag, han kan jo komme når som helst! Men, vi skjønner det nok når de er her!
herliggravidigjen Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Sånn har jeg hatt det alle 3 gangene :-)
Anine78 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 Åh så godt å høre at det er flere. Jeg følte meg liksom litt "slem"
magpie Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 har det helt likedan. Termin på torsdagen men husker det liksom ikje..tror ikje heller at babyen har tenkt seg ut før om en uke eller to. Men er ikje lei heller! Syntes det er ganske så koseli å gå litt tur og pjuske hjemme er for første gang egentli sia jeg ble gravid i god form og har litt ekstra energi. Så koser meg hjemme og lar andre stresse og være utålmodige men ja, gleder meg MASSE til babyen faktisk kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå