HMB Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Vi forsøker bare en dupp på gutten vår, han vil ikke lengre sove 2 duppen..men spørsmålet er som følger: hva gjør jeg når han bare sover 1 time? Jeg forsøker å få han til å sove lengre, men det funker ikke..nå har jeg forsøkt så lenge at jeg må gi opp, han bare hyler..tror dere han vil sove lengre etterhvert?? Vil gjerne høre andres erfaringer i overgangsperioden. Vet jo at 1 time søvn er alt for lite til han:( Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Da kan det være greit å gi han en liten powernap litt senere på dagen. Evetuelt drøye 1 duppen til 12 ish. Noen barn sover ikke så veldig lenge på dagtid. Barnet mitt hadde 2 dupper til hun var 15 mnd. Nå sover hun en dupp på ca 1.5 time fra 11.30-12.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Her ordnet det seg etterhvert. Startet med 1 time som var det han pleide mens han tok 2 dupper. Etterhvert ble den 2 2/12 time. Hang in there!
Venterpå#2 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jenta vår sov tidligere tre dupper på ca en halvtime hver gang..plutselig ville hun ikke sove på morgenen..og litt etterpå ville hun ikke sove på ettermiddagen..så nå har hun bare en lur på formiddagen..først varte den ca en time..nå kan hun godt sove i tre timer !!!! hun er 11 mnd..så bare fortsett med det dere gjør, så skjønner han nok snart at det er da han skal sove
HMB Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2011 Tok det mange dager/uker før duppen ble lengre? Vi har holdt på i snaart en uke og legger kl 12.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Når vi startet med 1 dupp, så tok det nesten 1 mnd før ho startet å sove ca 2 timer. Av og til 2,5 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå