Gullemor Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Er det noen som aner (sånn cirka) hvor mye skolemateriell for førskolelærerutdanning kan koste? Jeg har søkt denne utdanningen, heltid 3 år, og forsøker å få det dekket av NAV. De må vite cirka-kostnader på det hele... Jeg har funnet ut at semesteravgiften er på ca 800-900 kr, og betales to ganger i året, og at kostnader i tillegg til dette, blir til bøker og annet materiell. Men, dama som jeg ringte til på Høgskolen i Telemark kunneikke svare meg på hvor mye det ville komme på... Kanskje noen av dere har sånn ca peiling? Evt kan gi meg et tips til en link eller noe? På forhånd takk for hjelpen.
skulle så ønske... Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Da må du nesten få tak i pensumlista og så sjekke priser.. Også kommer det jo andre utgifter i fag som estetikk, musikk (gitar?) osv. Vanskelig å gi noe pris. Du kan jo og sette ut annonse for å søke etter pent brukte bøker, da sparer du noe. Lykke til.
Gullemor Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er forsåvidt ikke ute etter å spare, men etter å vite en cirkapris, for å fortelle videre til NAV. Skjønner at det ikke er så lett..... :-o Pensumlista, ja.... Jeg får tråle høgskolens sider... ;o) Noen andre som har noen meninger?
Gullemor Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2011 Nå har jeg fått svar inne på Anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå