<3 Babyimagen<3 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 tørket mg på do istad og da var det litt blod i slimet,er dette tegn blødning?var sånn igår også,og inatt hadde jeg det jg tror var mase rier,vondt i ryggen og tak i magen,,,men er så redd for og ikke klare og kjenne forskjellen mellom dette og rier ( er i uke 36 og har to cm åpning har gått md det i to uker nå... flere som har det sånn????er så nervøs!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Synes det høres ut som slimproppen din jeg Rier vil du kunne kjenne forskjell på for de kommer takvis og etterhvert regelmessig.
Plutselig_gravid Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Ta kontakt med føden så du får komme inn på en sjekk. Blødningen kan være tegn på at det åpner seg ytterligere og at fødselen er i gang. Jeg hadde ikke regelmessige og typiske rier med nr 2. Gikk sånn som du og plutselig brakte det løs med styrtrier og hele pakken. Vi bodde heldigvis nær sykehuset.
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har det sånn, bare 4 cm åpning da. Blødde som en foss i går og ble livredd, spurte jordmora på sykehuset om det og hun sa "SÅ BRA DA!" jeg bare "er det ikke farlig?" Nei, det er et BRA tegn sa hun
eniiiits Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 OK! min lege på sykehuset sa at hvis det piplet blod og kom mye da måtte jeg ringe!!! ikke bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå